چرا هواداران فعلا نباید نگران پرونده ژوزه مانوئل باشند

چرا هواداران فعلا نباید نگران پرونده ژوزه مانوئل باشند

در پرونده ژوزه مانوئل فعلا جای نگرانی نیست.

به گزارش سایت پیروزی دیلی، زیادی پیام می فرستند و با توجه به محرومیت استقلال از نقل و انتقالات، نگران تکرار ماجرا برای پرسپولیس هستند. پرونده ژوزه در دیوان داوری بین المللی ورزش CAS در حال رسیدگی است و تصور من بر این است که تا اواسط اسفند ماه رای صادر و ابلاغ شود.
اگر رای به ضرر ما باشد می توان پرونده را به دادگاه فدرال سوییس فرستاد که رسیدگی در آن دادگاه بین چهار ماه تا یکسال زمانبر است. رای که قطعی شد چنانچه خدای نکرده باز هم به ضرر ما باشد مهلتی بیست روزه برای پرداخت خواهیم داشت و در صورت امتناع از پرداخت پرونده به کمیته انضباطی فیفا می رود که آنجا هم ابتدا اخطار می دهند و اگر توجهی نشد جرایم انضباطی لحاظ می شوند.
می توانم اطمینان بدهم که حتی در صورت محکومیت نهایی هم باشگاه تدابیر لازم را برای پرداخت خواهد اندیشید و جای نگرانی نیست.


*عبدالصمد ابراهیمی

پرونده

ژوزه

سیروان :
۱۳ بهمن ۹۵
سلام آقای ابراهیمی حرفهای شما درست ومنطقه وکاملا قانونی. ولی ترجمه های فدراسیون رو مثل اینکه فراموش کردی. این ترجمه ب ای تیم خودشون بود که نماینده ایران در لیگ قهرمانان رو اینطور کله پا کردن چه برسه به پرسپولیس خودمون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی