چرا باشگاه پرسپولیس در قبال اشتباهات داور دربی سکوت کند و استقلالی ها فرافکنی؟

چرا باشگاه پرسپولیس در قبال اشتباهات داور دربی سکوت کند و استقلالی ها فرافکنی؟

چرا باشگاه  باید پرسپولیس در قبال متضرر شدن پرسپولیس در این دربی سکوت کند و استقلالی ها فرافکنی


یادداشت سردبیر-حسین قدوسی

به گزارش پیروزی دیلی،مدیرعامل اشگاه استقلال یک روز بعد از دربی وعده برد حتمی در دربی برگشت را می دهد و اینگونه زمان می خرد.زمانی عضو هیات مدیره هم می گوید در هفته هفدهم قطعا به رتبه سوم جدول می رسیم!استراتژی مدیریت استقلال دو روز بعد از دربی ارسال نامه به فدراسیون در اعتراض به قضاوت دربی است و اخراج نشدن کامیابی نیا.

اولا؛کمال اگر نیمه اول کارت زرد گرفته بود در نیمه دوم هم مرتکب خطایی می شد که کارت دوم را بگیرد؟

دوما؛رجوع شود به تاکید داور که به درستی گفته در آن صحنه ابتدا ربیع خواه خطا کرد و نمی توانستم در یک صحنه به دو نفر کارت دهم

سوما؛بروید و بخاطر اینکه وریا غفوری بعد از کارت زرد با پرخاشگری تحریک آمیز سینه به سینه داور شده و کارت قرمز نگرفته دعا کنید.دعا کنید که داور در قبال اعتراض های تند و داد و فریادهای تند چشمی و شجاعیان که کارت زرد داشتند کارت قرمز را جیب درنیاورده.بروید ببینید زکی پور به کمال لگد زده و جریمه نشده یا خیر.

چهارما؛بروید دعا کنید که این بازیکنان و مربی تان که تماشاگر را تحریک کردند و تماشاگرانی که هواداران پرسپولیس در دربی برخلاف فصل قبل ظرفیت باخت نداشتند باید جریمه سنگین و محروم شوند و هنوز نشده اند اما در قبال صادقیان و پنج دقیقه واکنش تماشاگران پرسپولیس به 85دقیقه توهین تماشاگران داماش در کمتر از دو روز حکم محرومیت شش ماهه پیام و سه جلسه ای هواداران پرسپولیس صادر می شود اما در قبال سنگ پراکنی و توهین و وقفه در بازی از سوی استقلالی ها هم فدراسیون مهر سکوت برلب زده و هم برخی رسانه ها.

پنجما؛چرا باشگاه پرسپولیس در قبال متضرر شدن پرسپولیس در این دربی سکوت کند و استقلالی ها فرافکنی.پیشنهاد می کنیم باشگاه پرسپولیس با اطلاعیه ای به این اشتباهات و اتفاقات بپردازد.

ششما؛ما به جعل و فرافکنی رقیب عادت داریم.

صبا :
۶ آبان ۹۶
خاص این دوره نیست سالهاست که هیچ کس مدافع و خواهان باز پس گیری حق پرسپولیس و هوادلراش نیست و سکوت می کنن چون نه توانشو دارن و نه قدرتشو.سکوت می کنن تا مشکلات بعدی پیش نیاد درحالیکه نمی دونن همین سکوت مجوز اشتباهات و بلاهای بعدی.لعنت به حق خورا.لعنت به بدخواهان پرسپولیس.
اقای قدوسی ممنون بابت پیام های توی کانال که نشون میده هنوز هست مردان سرخی که ظلم به پرسپولیس می بینن و ساکت نمی شن کاش کمی از شهامت شما رو داشتن همگی.تا شما ها هستید امید به حق خواهی در ماها زنده است.خدا پشت وپناه تون.راستی به اون کیروشی پور دل نبندین که از همه بدتر و ناعادل تره.خدا خیر نبینی ناعادل.موندم چطوری یه عده ادعای پرسپولیسی بودن رو دارن رو چه حسابی این توهم رو دارن.خدایا ما رو وپرسپولیس رو از شر ومکر حیله گران وحسودان دور ودرامان نگه دار.
کاش باشگاه با سکوتش نذاره به همه پرسپولیسی ها ظلم بشه.خدایا مراقب پرسپولیس من باش.توکلت علی الله.خدایا مراقب پرسپولیس من باش.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی