چرا برانکو به برنامه سازمان لیگ اعتراض نکرد؟

چرا برانکو به برنامه سازمان لیگ اعتراض نکرد؟

دلیل عدم اعتراض برانکو به برنامه سازمان لیگ مشخص شد.
به گزارش پیروزی دیلی، سازمان لیگ برای اینکه تاریخ دقیق دیدار گسترش فولاد و پرسپولیس را مشخص کند از باشگاه تهرانی استعلام گرفت که آیا آنها با برگزاری این مسابقه قبل از دیدار با الاهلی موافق هستند با این بازی عقب افتاده خود را در یک تاریخ دیگری برگزار کنند که در آن صورت بازی‌های‌شان فشرده‌تر خواهد شد. 

جالب اینکه این بار برانکو موافق برگزاری دیدار تیمش با گسترش فولاد آن هم 48 ساعت بعد از بازی با سوریه بوده و هست.

 شاید اگر فصل پیش بود سرمربی پرسپولیس به شدت به این برنامه‌ریزی سازمان لیگ ایراد می‌گرفت اما این فصل شرایط فرق دارد و پرسپولیس از لحاظ بازیکن هیچ کمبودی در هیچ پستی ندارد.

 برانکو آن قدر بازیکن خوب در تیمش دارد که در بازی با گسترش به همه ملی‌پوشان خود استراحت دهد. 

از پست خط دروازه گرفته تا خط حمله پرسپولیس حداقل دو مهره خوب در اختیار دارد و به این دلیل برانکو حاضر شد در فاصله 5 روز و آن هم دو روز بعد از بازی تیم ملی تیمش دو بازی خارج از خانه انجام دهد.

برانکو

سازمان لیگ

پرسپولیس

علیرضا هادیان :
۱۲ شهریور ۹۶
در مصاحبه اش که چیز دیگری میگه. وقتی میگه کدوم تیمی ۲ روز بعد از بازی تیم ملی کشورش بازی می کنه یعنی بهتر نیست بگوییم گردنش گذاشتند؟ اگر واقعا برانکو اینگونه فکرکرده باشد باید در مربیگری اش شک کرد! آنهم وقتی بازی گسترش فولاد می تواند بعنوان پیش بازی الاهلی بازی هماهنگی بازیکنانش باشد. حتی می شد این بازی در تعطیلی بین فصل انجام شود. 
برانکو اعتراض نکرد چون باشگاه با سازمان لیگ توافق کرده است نه خود برانکو وگرنه امکان نداشت برانکو اعتراض به برنامه های عجیب غریب کی روش و سازمان لیگ نکند. 
الآن هم پرسپولیس در بازی الاهلی ضرر بدهد ، سازمان لیگ و کیروش مسئول این برنامه ریزی غلط خواهند بود نه برانکو و قطعا سازمان لیگ باید منتظر عکس العمل هواداران پرسپولیس باشد که چندان خوشایند ایشان نخواهد بود. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی