چرا مصدومیت «سیدجلال» خوب نمی‌شود؟/ کادر پزشکی پرسپولیس مقصر است؟

چرا مصدومیت «سیدجلال» خوب نمی‌شود؟/ کادر پزشکی پرسپولیس مقصر است؟

هیچکس در باشگاه پرسپولیس تا امروز علت مصدومیت و وضعیت کاپیتان پرسپولیس را اعلام نکرده است.
به گزارش پیروزی دیلی، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی سه‌شنبه شب برابر تیم الهلال عربستان متحمل شکست سنگین شد که نبود یک رهبر در قلب خط دفاع این تیم کاملا مشهود بود چرا که مدافعان پرسپولیس در مواجهه با مهاجمان زهردار الهلال کاملا سردرگم و با استرس بازی کردند. 

 سید جلال حسینی در تمرینات پیش از بازی در تمرینات تیمی شرکت کرد اما باز هم برانکو از بازی دادن به کاپیتان موثر تیمش امتنا کرد چرا که می‌ترسید مصدومیت وی تشدید شود. سید جلال حسینی از ابتدای فصل دچار مصدومیت شده بود. 


کاپیتان پرسپولیس پیش از آغاز فصل دچار مصدومیت شد و به همین خاطر نه تیم ملی را در بازی‌های رسمی همراهی کرد نه پرسپولیس را. او تا هفته چهارم لیگ برتر مصدومیتش بهبود یافت و در بازی برابر سیاه جامگان در ترکیب قرار گرفت اما بعد از آن بازی باز هم مصدومیت کاپیتان تشدید شد و در حال حاضر بیش از 50 روز است که سید جلال برای پرسپولیس به میدان نرفته است. 

 نکته‌ای که در این میان جای سوال دارد اینجاست که هیچ وقت دلیل و وضعیت مصدومیت کاپیتان کاملا تشریح نشد و سر زمانی هم که مبنی بر بازگشت او به میدان اعلام شده بود کاپیتان نتوانست برای تیمش به میدان برود.موضوعی که جای ابهام دارد. 

 سید جلال حسینی در ابتدای فصل هم انتقاداتی را از کادر پزشکی مطرح کرد. به نظر می‌رسد مصدومیت طولانی مدت او بی ارتباط با ضعف کادر پزشکی در پرسپولیس نباشد.

سید جلال

مصدومیت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی