چشمان تیزبین رسول خادم  بر تمرین مشترک

چشمان تیزبین رسول خادم بر تمرین مشترک

ملی پوشان کشتی آزاد جوانان که خود را برای شرکت در تورنمنت رومانی ، آسیایی و جهانی آماده می کنند روز گذشته تمرین مشترکی را با بزرگسالان در خانه کشتی عبدا... موحد برگزار کردند.

در این تمرین که رسول خادم رییس فدراسیون کشتی و مجید ترکان مدیر تیم های ملی کشتی بزرگسالان ناظر بر آن بودند ، نرمش ابتدا با میانداری یکی از جوانان انجام شد بعد از نرمش کشتی گیران جوانان و بزرگسالان دو به دو زیر نظر کادر فنی، به تمرین پرداختند .

این تمرین شامل 6 دقیقه در خاک بود سپس در 2 تایم 4 دقیقه ای در سرپا تمرین کردند و پس از استراحت کوتاهی یک تمرین 2 دقیقه ای در سرپا برگزار کردند و در پایان جوانان به مدت 20 دقیقه طناب زدند.

کشتی گیران بزرگسال حاضر در اردو همچون : مجتبی گلیج ، عزت ا... اکبری، علیرضا کریمی و پرویز هادی حضور داشتند. 

در پایان این تمرین، تقی اکبر نژاد سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان به خبرنگار پیروزی گفت:  

این کشتی گیران جوانان با استعدادی هستند که رفته رفته به آمادگی آرمانی خواهند رسید، فعلا ما کار زیادی داریم که انشاءا... برای مسابقات آماده خواهند شد.

اکبرنژاد در خصوص اعزام تیم ها اظهار داشت : اولین مسافرت برون مرزی حضور در تورنمنت رومانی است سپس باید در آخر تیر ماه در مسابقات آسیایی هندوستان شرکت کنیم و بعد از آن هم مسابقات جهانی را پیش رو خواهیم داشت.

اسماعیل پلویی سرپرست تیم ملی کشتی آزاد جوانان نیز در کنار کادر فنی بر تمرینات نظارت داشت.



تیم ملی

خادم

کشتی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی