چشمی موقتا در استقلال ماندنی شد!

چشمی موقتا در استقلال ماندنی شد!

روزبه چشمی در نشست با مدیران استقلال قبول کرد منتظر این تیم بماند.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، در این نشست مقرر شد روزبه چشمی تا فردا منتظر بماند و در صورتی که مشکل استقلال حل نشد چشمی به عنوان بازیکن آزاد درباره خودش تصمیم می گیرد. 
 مسئولان استقلال اعلام کرده اند مشکل نقل و انتقالات این تیم حل می شود و چشمی به احترام استقلال تا فردا منتظر این موضوع می ماند تا ببیند در نهایت چه اتفاقی می افتد. اگر فردا مشکل نقل و انتقالات حل شود چشمی ماندنی است در غیر این صورت حتی اگر استقلال حاضر به ثبت فسخ قرارداد و صدور رضایتنامه وی نشود طبق قانون فیفا این بازیکن به صورت خودکار بازیکن آزاد حساب می شود. 
 باشگاه استقلال حاضر به امضای فسخ قرارداد با چشمی نیست و هیات فوتبال هم با این موضوع مخالفت کرده و این اتفاقات ریشه در پیوستن احتمالی او به پرسپولیس دارد. تفاوت چشمی با تیموریان و جپاروف در این است که وی با استقلال قرارداد ثبت شده دارد. 
 مدیر برنامه های چشمی در این باره گفت: ما تا جمعه هم منتظر می مانیم و پس از آن به عنوان بازیکن آزاد و بدون قید و شرط تصمیم خواهیم گرفت. ماندن چشمی در نیم فصل دوم در استقلال قطعی نیست و حتی در صورتی که وی راهی پرسپولیس نشود احتمال اینکه به عنوان بازیکن قرضی به تیم دیگری بپیوندد وجود دارد. از پیکان به عنوان یکی از مشتری های این بازیکن یاد شده است.

استقلال

روزبه چشمی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی