چشمی امشب با پرسپولیس یا پیکان قرارداد نمی بندد

چشمی امشب با پرسپولیس یا پیکان قرارداد نمی بندد

برخلاف برخی شایعات چشمی امشب با پرسپولیس یا پیکان قرارداد نمی بندد.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، آندو در هیات فوتبال استان تهران ،قراردادش با استقلال را فسخ کرد. فلسفه ثبت یا فسخ قرارداد در هیات های استانی با هیچ یک از قواعد فیفا همخوانی ندارد و اصولا هیات ها تعریف قانونی در فیفا ندارند. آیین نامه نقل و انتقالات را ورق بزنید.کجای آن نامی از هیات استان آمده؟ 
قبلا قراردادها چهار نسخه بود که به بازیکن و باشگاه و هیات و سازمان لیگ می رسید و هیات زیر قراردادها هم مهر می زد و بازیکن باید در دفتر هیات هم امضا و ایر انگشت می زد. فیفا در بازبینی آیین نامه نقل و انتقالات ایران ،به فلسفه وجودی هیات ها ایراد گرفت و هیات تمام و کمال از آیین نامه حذف شد.ثبت قرارداد فقط باید نزد سازمان لیگ به عنوان مرجعی کاملا مستقل و مجزا از فدراسیون صورت گیرد و هیات ها در این جایگاه هیچ نقشی ندارند.من باشگاههایی را سراغ دارم که دو ماه بعد از ثبت قرارداد در سازمان لیگ، بازیکن را به هیات فرستاده اند چون اصلا ثبت در هیات نه نیازی دارد و نه اصلا سازمان لیگ موقع ثبت قرارداد و صدور کارت بازیکن متوجه می شود بازیکن به هیات رفته یا نه.اگر کسی ادعایی غیر از این دارد ماده قانونی آن را اعلام فرماید.

پرسپولیس

چشمی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی