چشمی دقیقه 73 و 33ثانیه انصاری را سرنگون کرد؛ کارت زرد دوم و اخراجی که دیده نشد

چشمی دقیقه 73 و 33ثانیه انصاری را سرنگون کرد؛ کارت زرد دوم و اخراجی که دیده نشد

بررسی فیلم بازی دربی نشان می‌دهد که روزبه چشمی در یک صحنه به جز پنالتی مستق دریافت کارت زرد و اخراج بوده است.

سینه به سینه داور شدن وریا غفوری نکته ای بود که اول بار بزرگ نیا خبرنگار پیروزی دقایقی بعد از دربی تماس گرفته با هیجان روی ان مانور داده و اصرار به بررسی ان از سوی روزنامه داشت.صحنه ای که برخی رسانه ها و کارشناسان به ان پرداختند و نتیجه اش شد اظهارنظر صریح داوود رفعتی پس از مشاهده این صحنه و تاکید براینکه غفوری بدون تردید می بایست اخراج می شده.حیدری داور مسابقه هم به صراحت اعلام داشت غفوری عصبانی بود اما توهین نکرد.در ان صحنه احساس کردم(!)باید بازی را مدیریت(!)کنم!


روزنامه پیروزی با تیترهای مکرر روی جلد و همچون دیگر کانال و پیچ های هواداری انقدر روی اعتراض های تند و تحریک امیز چشمی و شجاعیان به داور که منجر به تحریک تماشاگران نیز شد پرداخت که برخی کارشناسان تاکید کردند این دو نفر می بایست اخراج می شدند اما داور بدنبال مدیریت بازی بود.حتی داور مسابقه هم ناچار شد در این باره اظهارنظر کند.


استقلالی ها تا توانستند روی اخطار گرفتن ربیع خواه به جای کمال صحبت کردند اما بعد از مصاحبه داور مبنی بر اینکه ابتدا ربیع خواه خطا کرده و من هم سوت خطای او را گرفته و کارت دادم شاهد سکوت همه جانبه کارشناسان بودیم.بررسی تصاویر این نشان دهنده صحت ادعای حیدری است


با فرض این نکته که اصلا کمال مستحق دریافت کارت در نیمه اول بوده ذکر یک نکته بسیار ضروری است و ان اینکه؛


کمال اگر می دانست یک کارت گرفته مرتکب خطای دوم نمی شد اما غفوری درست بعد از دریافت کارت زرد سینه به سینه داور شد شجاعیان و چشمی بعد از دریافت کارت زرد بارها بر سر داور داد و فریاد کرده و به طرز عجیبی کارت قرمز نگرفتند.


و اما یک صحنه بحث برانگیز دیگر؛یکی از هواداران که با روزنامه پیروزی همکاری افتخاری هم داشته و دارد عکسی از صفحه تلویزیون گرفته و تاکید دارد روزبه چشمی که کارشناسان در اخراج مستقیم او در صحنه پنالتی روی علیپور اختلاف نظر دارند در دقیقه 73و 47ثانیه مرتکب خطای شده و مستحق دریافت کارت زرد دوم هم بوده. چشمی در این صحنه پیراهن محمد انصاری را در محوطه جریمه کشیده و مانع از ضربه زدن او شده و مدافع پرسپولیس را با خطایی اشکار متوقف می کند.چشمی که یک کارت زرد داشت اینجا مستحق دریافت کارت زرد دیگری بوده. بوده.این ماجرا را اتفاقا خواجوی همکار افتخاری روزنامه پیروزی به اطلاع خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه هم رسانده و همین امشب درباره این صحنه با مدیر روابط عمومی باشگاه صحبت می کردیم.



امشب در برنامه نود منتظر امیدواریم به همان اندازه که روی لزوم اخطار گرفتن کمال در نیمه اول بحث می شود تمامی صحنه هایی که شجاعیان و چشمی به رغم دریافت کارت زرد با داد و فریاد روی داور اعتراض تند و تحریک امیز می کنند بررسی شود.ایضا سینه به سینه داور شدن وریا غفوری.قبلا هم گفته بودیم فرشید باقری ثانیه هایی قبل از دریافت کارت زرد مرتکب دو خطای دیگر می شود که یکی از انها بی تردید مستحق دریافت کارت زرد بود.


مهمتر اینکه امیدواریم اقای فردوسی پور  این صحنه یعنی دقیقه 73که چشمی پیراهن انصاری را می کشد هم کارشناسی کند.اگر تردیدی در اخراج و کارت زرد دوم دارید ویدیوی این صحنه را تا دقایقی دیگر در کانال و سایت پیروزی دیلی منتشر می کنیم.قضاوت با کارشناسان داوری.(حسین قدوسی-سردبیر پیروزی)

دربی 85

علی :
۹ آبان ۹۶
اونقدر عقلتون نکشیداین فیلمودیشب به نودبفرستید خمارلو هم که اگر حرف بزنه میترسه ازش کم بیاد 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی