چلنگر: برانکو تهدیدم کرد که نان من را آجر می کند/خیلی ها مورینیو را برایم مثال می‌زنند

چلنگر: برانکو تهدیدم کرد که نان من را آجر می کند/خیلی ها مورینیو را برایم مثال می‌زنند

شاید کمتر کسی بداند هنوز که هنوزه خیلی از زحمت های پرسپولیس با چلنگر است؛ بدون آنکه مسوولیتی داشته باشد،

به گزارش پیروزی دیلی، رضا چلنگر یک آدم خاص است. شاید بگوید این مساله در حیطه اختیارات من نیست ولی هیچ گاه نمی گوید این مساله به من ربطی ندارد. حتی به این هم فکر نمی کند کاری را انجام می دهد که یک نفر دیگر مسوول انجام آن است. شاید کمتر کسی بداند هنوز که هنوزه خیلی از زحمت های پرسپولیس با اوست. بدون آنکه مسوولیتی داشته باشد، حکم و قراردادی در کار باشد یا حقوقی بابت آن بگیرد. حتی مطالبات چند سال قبلش را ندادند. یعنی بعد از چند سال رفتن و آمدن، آخرش دل شان سوخت و گفتند پولت را نمی دهیم. او هم تشکر کرد و از باشگاه بیرون آمده!!

با این وجود هنوز که هنوزه کاری پیش بیاید، همه سراغ او می روند. البته نیک سیرت هم هست. بنده خدا شب و روز هم ندارد ولی یک جورهایی روی پیشانی چلنگر مهر خورده نماینده بی جیره و مواجب کروات ها به ویژه برانکو در ایران.

هنوز هم باید خیلی حرف ها و اطلاعات سر بزنگاه را به برانکو برساند تا شاید کمکی به پرسپولیس باشد.

در جریان یکی از این گفت و شنودها، البته بحثی جانبی هم پیش آمد. از او پرسیدیم، آقا رضا چرا هیچ وقت سراغ کلاس‌های مربیگری نرفتی. در حالی که از کار کنار این مربیان کلی تجربه داری و او گفت: اتفاقا بسیاری این را به من می گویند. مورینیو را مثال می زنند ولی من می گویم هر کسی را بهر کاری ساخته اند. من برای این کار نیستم. نمی‌گویم نمی توانم یا می توانم. نمی گویم بلد نیستم. بلکه می گویم سرشت هر کسی برای یکسری کارها ساخته شده ، بعد هم با خنده و شوخی ادامه می دهد: شما هم سعی نکن من را اغوا کنی، اجازه بده همین نان و ماست خودمان را می خوریم.گفتگوی خبرنگار پیروزی دیلی با رضا چلنگر را در ادامه خواهید خواند:

از او می پرسیم آیا تاکنون امثال برانکو به او نگفته اند، سراغ مربیگری بروی؟ و او اضافه می کند:

چرا اتفاقا، گاهی حرفش پیش آمده است ولی جواب من همین بود که گفتم. البته یک بار برانکو با شوخی به من گفت: اگر بخواهی اسرار کار ما را با خودت ببری و مربی بشوی که نان ما را آجر کنی، ما هم می رویم فارسی یاد می گیریم و نان تو را آجر می کنیم.

چلنگر ادامه می دهد: من پرسپولیس را دوست دارم. ابایی هم ندارم بگویم. فیلم هم بازی نمی کنم. همه هم این را می‌دانند. البته اینقدر توانایی دارم که این مساله را در کار خودم در جای دیگر وارد نکنم، اما شما و همه دوستان همیشه شاهد بوده اید که وقتی پای پرسپولیس وسط باشد و جای دیگر در فوتبال مشغول نبوده ام، اصلا کاری نداشته ام که حقوق نمی گیرم، آن کار را در حد توان انجام دادم.


گفتگو از ابراهیم فتاحی

سعید :
۱۱ فروردين ۹۷
آخه این چه تیتریه زدید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی