چند خبر از حریف آسیایی پرسپولیس

چند خبر از حریف آسیایی پرسپولیس

 سرمربی الاهلی عربستان پس از تساوی مقابل پرسپولیس به بازیکنانش استراحت ۵ روزه داد.

 

به گزارش پیروزی دیلی ، تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی عربستان قرار گرفت که در نهایت موفق شد به نتیجه تساوی 2 بر 2 دست پیدا کند.

*سرگی ربروف، سرمربی اوکراینی الاهلی پس از رسیدن به عربستان به بازیکنانش استراحت 5 روزه داد تا در تاریخ 28 آگوست تمریناتش را برای دیدار برگشت ازسر بگیرند.

 

*روزنامه «هاتریک» عربستان خبر داد عمر السومه، مهاجم سوری الاهلی شب گذشته در دیدار مقابل پرسپولیس احساس درد کرد و از سرمربی درخواست تعویض کرد.

بنا به ادعای این روزنامه عربستانی مصدومیت ستاره سوری الاهلی زیاد جدی نیست و به بازی برگشت الاهلی مقابل پرسپولیس در ابوظبی می‌رسد.

السومه در دیدار شب گذشته اولین گل الاهلی را مقابل پرسپولیس به ثمر رسانده بود.

 

*سعید المولد، مدافع کلیدی الاهلی عربستان است و در دیدار شب گذشته مقابل پرسپولیس خیلی خوب ظاهر شده بود به خاطر دریافت کارت زرد سومش در دیدار شب گذشته بازی برگشت تیمش مقابل شاگردان برانکو را از دست داد.


*روزنامه «الریاضی» عربستان خبر داد: فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) به خاطر تخلفی که سعد المولد، مدافع الاهلی در قراردادی که با الاتحاد عربستان در سال 2014 داشت به مدت 6 ماه محروم شده و باید غرامتی به مبلغ 26 میلیون ریال پزداخت کند.

 

به گزارش پیروزی دیلی، دیدار رفت این دو تیم با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. دیدار برگشت در تاریخ 21 شهریور در ابوظبی امارات برگزار می‌شود.

 

الاهلی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی