چند خبر از پرسپولیس/از عدم پرداختی به گابریل تا فراهم شدن شرایط تمدید قرارداد برانکو

چند خبر از پرسپولیس/از عدم پرداختی به گابریل تا فراهم شدن شرایط تمدید قرارداد برانکو

همراه ما باشید با چند خبر از پرسپولیس

محل اردوی پرسپولیس تغییر کرد

به گزارش پیروزی‌دیلی، پرسپولیس آخرین تمرین خود قبل از مصاف با تراکتورسازی را از ساعت 11 فردا (پنجشنبه) در مجموعه ورزشی خیریه عمل برگزار خواهد کرد و در پایان این تمرین سرخپوشان راهی هتل اوین خواهند شد. این در شرایطی است که شاگردان برانکو ایوانکوویچ در بازی‌های خانگی پیشین خود روز قبل از بازی در هتل المیپک اردو می‌زدند.

پرسپولیس برای بازی روز جمعه خود مقابل تراکتورسازی بازیکن محرومی نخواهد داشت و فقط وحید امیری به تازگی از مصدومیت رهایی پیدا کرده و از این رو بعید است در این مسابقه به میدان برود.

***

شرایط برای تمدید قرارداد برانکو فراهم شد

به گزارش پیروزی‌دیلی، باشگاه پرسپولیس صبح امروز (سه‌شنبه) بخشی از مطالبات بازیکنان و مربیان این تیم را به حساب آنها واریز کرد تا سرخپوشان با شرایط روحی بهتری به مصاف تراکتورسازی بروند.

از آنجا که برانکو ایوانکوویچ برای تمدید قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس منتظر پرداخت مطالبات بازیکنان و دستیارانش بود با توجه عملی شدن این امر او نیز بعد از بازی با تراکتورسازی قراردادش را با سرخپوشان تمدید خواهد کرد. البته بازیکنان  و مربیان خارجی پرسپولیس باید با حضور در این باشگاه به صورت نقد طلب خود را دریافت کنند.

***

باشگاه پرسپولیس: پرداختی به گابریل نخواهیم داشت

به گزارش پیروزی‌دیلی، فیفا تا 26 دی ماه جاری به باشگاه پرسپولیس مهلت داده تا با فرناندو گابریل تسویه حساب کند اما روابط عمومی این باشگاه گفت که هرگز به این بازیکن برزیلی  پرداختی نخواهند داشت.

پندار خمارلو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد این موضوع گفت: باشگاه پرسپولیس تمام مطالبات گابریل را به وکیل او پرداخت کرده و این بازیکن هیچ طلبی از باشگاه ندارد.

وی تاکید کرد: اگرچه از طریق وکیل گابریل در حال توافق با این بازیکن هستیم تا خطری از سوی فیفا باشگاه را تهدید نکند اما مبلغی به او پرداخت نخواهیم کرد چرا که پیش از این با وکیل این بازیکن تسویه حساب کرده‌ایم.

برانکو

تمدید قرارداد برانکو

پرسپولیس

گابریل

دکتر نصیر :
۶ دی ۹۶
خدا رو  شکر چند درصد پرداخت شده؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی