چند نکته درباره کی روش و بیانه هایش

چند نکته درباره کی روش و بیانه هایش

کی روش در ادامه بیانیه نویسی های خود بار دیگر علیه سرمربی پرسپولیس دست به قلم برد!

به گزارش پیروزی دیلی: افشین خماند، روزنامه نگار ورزشی در مطلبی کوتاه و چند خطی نکات و پرسش هایی را در این زمینه مطرح کرده که در ادامه می خوانید:
 1.سئوال مهم این است که آیا اوضاع تیم ملی به اندازه ای کی روش می خواهد نشان بدهد بد است؟ ما فروردین بازی داریم و از اسفند اردوهای خود را برگزار خواهیم کرد ، مثل همه تیم های جهان ...این همه اعتراض کی روش دقیقا به چیست؟!...

2. هنوز این سئوال مهم تر وجود دارد که آیا کارلوس کی روش ، مخاطبان ایرانی برایش مهم نیستند ، او هیچ مصاحبه ای نمی کند با هیچ خبرنگار ایرانی ، متن هایش را در سایتی قرار می دهد که در ایران فیلتر است و به زبانی نوشته می شود که برای مخاطب ایرانی نیست ...آیا هیچ کس در ایران برای کی روش این قدر محترم نیست که او برای این بیانیه ها معادل فارسی بگذارد ؟

 3.و سئوال های خیلی مهم تری هم هستند در باره اردوی امارات...اگر واقعا راست می گویند که دستیاران کی روش به خاطر عقب افتادن حقوق در تمرینات حاضر نشدند ، یک فاجعه ملی رخ داده ، یعنی آن ها تا این اندازه بی اهمیت هستند که می توان از یک اردو به طور کامل حذفشان کرد و آب از آب تکان نخورد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی