چهارچوب ادامه همکاری جوما و پرسپولیس مشخص شد
چهارچوب ادامه همکاری جوما که تولید کننده البسه پرسپولیس است با این باشگاه مشخص شد.
به گزارش پیروزیدیلی، طی جلسات روزهای گذشته مدیران باشگاه پرسپولیس با مدیران نمایندگی جوما در ایران سرانجام امروز توافقات لازم برای ادامه همکاری دو برند صورت گرفت و چهارچوب این همکاری ها مشخص شد.
یکی از محورهای اصلی ادامه همکاری ها حفاظت از ارزش مادی و معنوی برند هر دو شرکت و برخورد قاطع با سوء استفاده کنندگان از لوگو باشگاه پرسپولیس و نیز لوگوهای شرکت جوما به خصوص در زمینه تولید،فروش، و تبلیغ البسه تقلبی از طریق پیگیری های قضایی و در عین حال تشویق هواداران برای خریداری البسه اصلی به منظور حمایت از باشگاه می باشد.
همچنین مقرر شد دو شرکت از کلیه توان و تجارب خود برای انجام برنامه های مشترک، نظیر برگزاری مسابقات دوستانه با باشگاه های اروپایی (که از البسه جوما استفاده می نمایند) و استفاده از تجارب آن ها برای توسعه تیم های پایه و آکادمی فوتبال ، برگزاری بزرگداشت ها و جشن های خیریه و همچنین سایر موارد که در توسعه ارزش مادی و معنوی برند هر دو شرکت موثر است و نیز باعث درآمدزایی برای باشگاه پرسپولیس خواهد شد ، استفاده نمایند.
جوما در حال حاضر اولین برند ورزش فوتبال در اسپانیا (برترین لیگ حرفه ای فوتبال در جهان) و در عین حال سومین برند فوتبال جهان از لحاظ تعداد باشگاه هایی است که در بیست لیگ مطرح فوتبال جهان از البسه این شرکت استفاده می کنند است، که این موضوع بیانگر سطح کیفیت و خدمات شرکت جوما می باشد.