چه حرف به جایی،سردار

چه حرف به جایی،سردار

سردار آزمون نسبت به عکس العمل مردم کشورمان بعد از قرار گرفتن در گروه مرگ واکنش به جایی نشان داد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، مهاجم لژیونر تیم ملی در اینستاگرام خود استوری گذاشته و در آن به این نکته اشاره کرده است که ما نباید از همین الان خودمان را بازنده بدانیم و برای شکست هایمان جوک بسازیم. سردار می گوید مردم کشورمان باید به ما اعتماد کنند و روحیه بدهند تا بتوانیم موفق شویم.

او به برد تیم باشگاهی اش در برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد و نوشت که هیچ چیزی غیر ممکن نیست.

تیم ملی ایران

سردار

قرعه کشی جام جهانی2018

علیرضا هادیان :
۱۰ آذر ۹۶
عکس العمل مردم ایران کاملا طبیعی است! هیچکس بجز معدود افردی چون ما انتظار و بالاخص آرزوی چنین قرعه ای را نداشت. در مورد این وحشت عمومی از قرعه سخت و تبعات این بی اعتمادی به کیروش نوشتیم ولی بازهم مثل برخی مطالب نادیده انگاشته شد... مهم نیست! 
این عکس العمل طبیعی مردم ایران بواسطه بی اعتمادی به تیم کیروش در مصاف با بزرگان و برای غلبه بر وحشت عمومی از قرعه سخت! بود. مردم یکجوری خواستند از زیر فشار روحی و روانی ناشی از آنچه از آن بدشان می آمد و سرشان آمد خارج شوند و اصلا به اصل ماجرا که بی اطمینانی اکثریت ایرانیان به توانایی های کیروش برای رهبری تیم ملی ایران مقابل تیم های بزرگ است ربطی ندارد جناب سردار آزمون. 
توصیه می کنیم به سردار آزمون که از الآن تا جام جهانی بجای ظاهر شدن درنقش یک جامعه شناس و منتقد! بیشتر از پیش به تخصص خود که گلزنی است توجه ویژه داشته باشد و تمرکز خود را بجای فضای مجازی و تحلیل عکس العمل های جامعه به وقایع اینچنینی ، بر روی بازی خود معطوف کند تا شاید بتواند در باشگاه خود به اوج برگردد و پایش به گلزنی مستمر باز شود و در جام جهانی هم برای ایران مثمر ثمر باشد. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی