چه کسانی جای ۵ غایب پرسپولیس را پر می‌کنند؟

چه کسانی جای ۵ غایب پرسپولیس را پر می‌کنند؟

پرسپولیس در بازی این هفته امیری، احمدزاده، کامیابی‌نیا را قطعا در اختیار ندارد و شاید برانکو از رسن و منشا هم استفاده نکند.
به گزارش پیروزی دیلی، مصدومیت کمال کامیابی‌نیا جدی‌ترین تهدید برانکو برای بازی با پیکان نیست. با اعلام لیست محرومین هفته، مشخص شد که پرسپولیس در این بازی فرشاد احمدزاده و وحید امیری را هم در اختیار نخواهد داشت. این دو بازیکن توسط داور بازی گسترش‌فولاد جریمه شدند. کارت زردهایی که منجر به محرومیت احمدزاده و امیری شد. از سوی دیگر بشار رسن هم تازه امروز از اردوی تیم المپیک عراق برگشته است. دوری طولانی مدت رسن از تمرینات و خستگی مسابقات ملی شاید باعث شود که برانکو از بشار رسن هم در این بازی استفاده نکند. یا اینکه به عنوان تعویضی او را به زمین بیاورد. از سوی دیگر برانکو از روند گادوین منشا هم راضی نیست و او را تهدید به نیمکت‌نشینی کرده است. برانکو در کنفرانس بعد از بازی با گسترش‌فولاد گفته بود: «در مورد ضعف منشا در گلزنی هم که زیاد راجع به آن حرف می‌زنند باید بگویم امسال از وحید امیری به عنوان مهاجم استفاده کردیم و او کاندیدای جایگزینی منشا است». یعنی برانکو پنج تا از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین بازیکنان تیم‌اش را در بازی مقابل پیکان در اختیار نخواهد داشت. 

 با این همه محروم و مصدوم، گزینه‌های برانکو برای انتخاب یازده بازیکن محدودتر از همیشه شده است. برانکو اگر تصمیم داشته باشد که با همان تاکتیک قبلی پرسپولیس را به زمین بفرستد‏، باید از نوراللهی و ربیع‌خواه به عنوان دو هافبک دفاعی استفاده کند و محسن مسلمان و سیامک نعمتی هم تنها بازیکنانی هستند که می‌توانند جای خالی دو هافبک تهاجمی تیم را پر کنند. برانکو با تغییر آرایش تیم‏، شاید دست به نیمکت‌نشینی منشا بزند. در این صورت شایان مصلح به عنوان هافبک چپ به ترکیب اضافه می‌شود و تیم ۱-۳-۲-۴ بازی خواهد کرد.

پرسپولیس-پیکان

saba :
۳ بهمن ۹۶
خدایا مراقب پرسپولیس من باش.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی