ژنرال حسرت دوم شدن را به دلشان گذاشت / تنها امیر آبی ها کوتاه بیا نیست حتی شما استقلال پایتخت!

ژنرال حسرت دوم شدن را به دلشان گذاشت / تنها امیر آبی ها کوتاه بیا نیست حتی شما استقلال پایتخت!

امیر قلعه نوعی با برد هفته بیست و جهارم ذوب آهن برابر پدیده حسرت کسب مقام دومی جدول پیش از دربی را بر دل آبی های پایتخت گذاشت.
به گزارش پیروزی دیلی ، ذهن زمانی عضو شاخص هیئت مدیره استقلال تهران همانند هر استقلالی دیگر به قدری معطوف پرسپولیس بود که از پرافتخارترین سرمربی آبی ها در لیگ برتر به کلی غافل شد. وی که سابقه مصاحبه های جنجالی و استرس زا برعلیه منصوریان و شاگردانش در زمان حضور این سرمربی در کادر فنی استقلال و دامن زدن به بحران در این باشگاه را دارد ، در مصاحبه های اخیر خود با خبرورزشی مدعی شده بود استقلال تا پیش از هفته ۲۵ رتبه دوم جدول لیگ را از آن خود کرده و با پرسپولیس شانه به شانه خواهد شد. زمانی تأکید کرده بود این امر باعث وارد شدن استرس به شاگردان برانکو و از دست دادن امتیاز از سوی آنها در هفته های پایانی می شود! 
به زیر کشیدن شاگردان پورموسوی با برد پرگل در غیاب حامد لک و ضعف مشهود دروازه بان دوم فولاد خوزستان توسط استقلال ، باخت سایپا به شاگردان علی کریمی و تساوی پارس جنوبی و تراکتورسازی در جم می رفت تا معادلات را به سود آبی ها رقم زده و حکم به کسب رتبه دوم استقلال بدهد که ژنرال آبی ها بازهم کوتاه نیامد و با برد ۲ بر یک مقابل پدیده اختلاف ۳ امتیازی ذوب آهن با استقلال را حفظ و مقام دوم جدول تا پایان هفته بیست و چهارم را به نام دوب آهن اصفهان ثبت کرد. 
تقابل قلعه نوعی با تیمی که خود او نقش به سزایی در بزرگ کردن نام و آوازه آن داشته و می توان ادعا کرد به همراه اصغر حاجیلو و علی جباری استقلالی ترین استقلالی های تاریخ این باشگاه محسوب می شوند ، همواره جالب توجه بوده است. از شعف وی و مشت گره کردن او از خوشحالی وقتی با مس کرمان ، استقلال را درهم کوبید گرفته تا فصل قبل که با حکم فیفا علیه تراکتورسازی و اتفاقات خارج از زمین و اشتباهات داوری به سود استقلال ، رتبه دوم جدول را به آبی ها واگذار کرد و از اتفاقات هفته بیست و دوم همین لیگ در فولادشهر وقتی نتیجه تقابل ۶ امتیازی با وینفرد شفر را با دو گل به نام خود ثبت کرد و به خشم هواداران استقلال و شکستن و پرتاب صندلی های ورزشگاه به داخل زمین توسط آنها و فحاشی و ناسزاگویی عده ی دیگری از آنها در زیر صفحه مجازی این پیشکسوت استقلال منجر شد بگیرید تا این ناکام گذاشتن آبی ها در تسخیر رتبه دوم جدول پیش از دربی ، ظاهرا همه و همه نشانگر آن است که وی در هر لحظه قصد دارد تا به آبی ها یادآوری کند همچنان امــیــر بلامنازعه بر سر استقلال خود اوست و هیچکس بهتر و برتر از او برای هدایت آبی ها وجود دار

قلعه نوعی

تاج کبیر :
۱۸ ارديبهشت ۹۷
طوفان سرخ آسیا :-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی