کار بزرگی که پرسپولیسی ها پس از 14 سال تکرار کردند

کار بزرگی که پرسپولیسی ها پس از 14 سال تکرار کردند

پرسپولیسی ها پس از 14 سال کار بزرگ سپاهان را تکرار کردند.
در دومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران تیم سپاهان بود که عنوان قهرمانی لیگ برتر را به خود اختصاص داد. سپاهانی‌ها در ۲۶ مسابقه خود صاحب ۱۶ برد ۴ مساوی و ششم شکست شدند و با ۵۲ امتیاز و ۷ امتیاز برتری نسبت به تیم دوم رقابت‌ها پاس تهران برای نخستین بار قهرمان لیگ شدند. 

از نکات جالب قهرمانی سپاهان این بود که این تیم در هفته بیست و سوم عنوان قهرمانی را در تهران از آن خود کرد در این هفته پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه تختی مقابل هم قرار گرفتند که در این بازی دو تیم به تساوی یک بر یک دست دختر با این نتیجه سپاهانی‌ها قهرمانی خود را در تهران مثل کردند این تیم یک هفته بعد با نتیجه یک بر صفر استقلال اهواز را شکست داد و آن گاه در هفته بیست و پنجم در برابر فجرسپاسی ۲ بر صفر شکست خورد. آخرین بازی سپاهان نیز در ورزشگاه نقش جهان با شکست ۳ بر ۲ مقابل پاس تهران به پایان رسید پس از آن هیچ وقت سابقه نداشت که یکی از تیم های لیگ فوتبال ایران در فاصله 3 هفته به پایان لیگ کار خود را با قهرمانی به پایان برساند اما این اتفاق در روز 26 فروردین توسط پرسپولیسی ها رقم خورد.

قهرمانی

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی