کارلوس کی روش: تیم ملی ایران همیشه نیازبه رشددارد/فرصت زیادی برای کارکردن نداریم

کارلوس کی روش: تیم ملی ایران همیشه نیازبه رشددارد/فرصت زیادی برای کارکردن نداریم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با ابراز رضایت از برگزاری دیدار برابر مونته نگرو و پیروزی در این بازی گفت: شرایط تیم ملی به گونه‌ای است که فرصت زیادی برای کار کردن نداریم.

به گزارش پیروزی‌دیلی، کارلوس کی روش پس از برتری تیمش برابر مونته نگرو در دیداری تدارکاتی گفت: دیدار برابر مونته نگرو چیزی بود که من انتظارش را داشتم. فرصت بسیار بزرگی برای بازیکنان ما به جهت بازی در این سطح فراهم شد. این یک فرصت بی نظیر است و ما توانستیم تجربه خوبی  را بدست آوردیم.


وی ادامه داد: ما می توانیم از آنچه که امروز یاد گرفتیم در مسابقات آینده خود در آسیا استفاده کنیم.


سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتبال همیشه نیاز به رشد و بازی با این فشار دارد. در آسیا فوتبال وقفه های زیادی دارد و بازی کردن در این سطح بسیار خوب است.


کی روش بازهم از دیدار با مونته نگرو ابراز رضای کرد و گفت: در نهایت به عقیده من مسابقه خوبی برای هر دوطرف بود به سبب آنکه هر دو مربی در جایگاه بهتری جهت اتخاذ تصمیمات بهتر در مسابقات آینده هستند به دلیل آنکه ما فرصت زیادی برای کار کردن با تیم ملی نداریم.


کی روش در خصوص بازیکنان جدید گفت: برای تیم من بدون کمپ اتریش و این مسابقات امکان استفاده از بازیکنانی مثل سعید آقایی و احسان پهلوان که هیچ وقت در تیم نخست ما حضور نداشتند و اولین بازی ملی خود را انجام دادند، وجود نداشت.


وی خاطرنشان کرد: به این دلیل من می خواهم از مونته نگرو تشکر کنم که این موقیعت را در اختیار من قرارداد و در همین جا آرزوی موفقیت برای مونته نگرو در مسابقه آینده دارم.


کی روش درمورد آماده سازی تیم ملی فوتبال گفت: برخی اوقات ما مشکل داریم. در اتریش ما مجبور شدیم که منتظر بعضی از بازیکنان باشیم این موضوع مثل این است که شما خودروای داشته باشید که فقط 2 چرخ دارد. ما باید منتظر تعدادی از بازیکنان در اردوی اتریش می بودیم.

تیم ملی

کی روش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی