کارنامه برانکو و منصوریان رودرروی حریف سنتی/منصوریان 6 تایی می شود؟

کارنامه برانکو و منصوریان رودرروی حریف سنتی/منصوریان 6 تایی می شود؟

 پرسپولیس و استقلال برای هشتاد و چهارمین بار در تاریخ دربی به مصاف یکدیگر خواهند رفت به بهانه این بازی کارنامه مربیان دو تیم را در مقابل حریف مورد بررسی قرار داده ایم.

 

به گزارش اختصاصی پیروزی دیلی،علیرضا ‌منصوریان 18 بار مقابل پرسپولیس قرار گرفته است. او به‌عنوان بازیکن 12 بار با پیراهن استقلال برابر پرسپولیس به میدان رفته است و 4 پیروزی و 4 باخت را در کارنامه دارد.منصوریان به عنوان مربی هم تاکنون  6 مرتبه مقابل پرسپولیس قرار گرفته که حاصل آن  2 برد،  3 تساوی و یک شکست  بوده است. او در مجموع مقابل پرسپولیس 6 پیروزی، 5 شکست و 7 تساوی داشته است.

 شکست منصوریان با گلزنی هادی

علیرضا منصوریان اولین بار به عنوان سرمربی تیم پاس در هفته سوم لیگ نهم برابر پرسپولیس قرار گرفت.  در ابتدا هادی اصغری تیم پاس را پیش انداخت اما محمد پروین بازی را به تساوی کشاند و در ادامه نیز هادی نوروزی در دقیقه 89 دروازه پاس را باز کرد و شکست تیم منصوریان را فراهم آورد.

عملکرد مقابل سرخ ها

در لیگ چهاردهم علیرضا منصوریان اینبار به عنوان مربی نفت مقابل پرسپولیس قرار گرفت که این دیدار با تساوی همراه بود. صادقیان برای پرسپولیس و غلامرضا رضایی برای نفت در این بازی گلزنی کردند. در بازی برگشت دو تیم نیز گل دقیقه 93 ارسلان مطهری پیروزی 2 بر یک تیم منصوریان را رقم زد.

تکرار نتیجه اینبار با اشتباهات داوری

در هفته سیزدهم لیگ پانزدهم علیرضا منصوریان در دومین فصل حضورش در تیم نفت برای چهارمین بار برابر پرسپولیس گرفت.  در این بازی پرسپولیس با گل زودهنگام میلاد کمندانی از حریف پیش افتاد و در ادامه توسط طارمی صاحب یک ضربه پنالتی شد که با درخشش بیرانوند این ضربه مهار شد و محمد دانشگر مدافع تیم نفت که به اعتقاد کارشناسان داوری باید در این بازی اخراج می شد گل تساوی را برای تیم منصوریان به ثمر رساند.

در دیدار برگشت لیگ پانزدهم و در هفته بیست و هشتم این مسابقات هم در حالی که بازی دو تیم نقش تعیین کننده ای در سرنوشت قهرمانی سرخها داشت با اشتباهات داوری منجر به پیروزی نفت شد. در لحظات پایانی بازی، وحید امیری در حالی که به اعتقاد کارشناسان داوری در موقعیت آفساید قرار داشت با خطا به روی مدافع پرسپولیس دروازه سوشا مکانی را باز کرد تا منصوریان همچون دیدار رفت با اشتباهات داوری از پرسپولیس امتیاز بگیرد.

تساوی بدون گل در دربی 83

 آخرین مصاف منصوریان مقابل پرسپولیس با اولین مربیگری او در دربی همراه بود که در بازی رفت لیگ امسال شکل گرفت. این بازی با تساوی بدون گل دو تیم همراه بود. در این بازی فرصت سوزی مهاجمان پرسپولیس باعث شد که استقلال با یک امتیاز ارزشمند زمین بازی را ترک کند و منصوریان که تا قبل از این بازی با استقلال موفق به کسب پیروزی در لیگ نشده بود و از 5 بازی 3 امتیاز کسب بوده و تیمش در رده پانزدهم قرار داشت با متوقف کردن پرسپولیس توانست زمینه ابقایش را فراهم کند.

برانکو بدون باخت مقابل استقلال

در آن سوی میدان برانکو تاکنون  4 بار همراه پرسپولیس مقابل استقلال قرار گرفته که دو تساوی و دو پیروزی ماحصل کار او بوده است. تیم پرسپولیس با رهبری برانکو در این 4 بازی موفق به کسب 8 امتیاز شده و  6 بار مقابل استقلال گلزنی کرده و 3 بار هم دروازه اش باز شده است. البته لازم به ذکر است که برانکو یکبار هم زمانی که مربی الاتفاق بود با استقلال جدال داشت که به دلیل مشکل مالیاتی حاضر به سفر به ایران و هدایت تیم الاتفاق در مرحله‌ پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال نشد که این بازی با پیروزی نماینده ایران همراه بود.

پیروزی در اولین دربی

برانکو در اولین تجربه خود در دربی توانست مقابل استقلال با گل علی علیپور رقیب سنتی را مغلوب کند. در بازی برگشت دربی 80 برانکو که به تازگی هدایت سرخپوشان را پذیرفته بود در آخرین دیدار فصل با پیروزی مقابل استقلال این تیم توانست حریف را دبل کند.

تساوی دراماتیک با گلزنی بن سون

 دربی رفت لیگ پانزدهم  در حالی با تساوی یک-یک دو تیم به پایان رسید که در این بازی ابتدا تیم استقلال توسط جابر انصاری به گل رسید و در ادامه تعویض طلایی برانکو در واپسین ثانیه های بازی مزد برتری و تلاش سرخپوشان در این بازی که به جرات می توان یکی از یکطرفه ترین بازیهای تاریخ دربی بود و با 90 دقیقه حمله از سوی سرخپوشان و دفاع مطلق آبی ها در جریان بود با گلزنی بن سون در دقیقه نود و ششم بازی را داد.

4 تایی کردن دوباره استقلال بعد از 45 سال

در دیدار برگشت لیگ پانزدهم برانکو با هدایت پرسپولیس پرگل ترین دربی 4 دهه اخیر را رقم زد و با شکست سنگین 4 بر 2 استقلال مظلومی به دومین پیروزی در طی دو سال مقابل استقلال دست پیدا کرد.

دومین تساوی در چهارمین دربی

برانکو در بازی رفت  لیگ شانزدهم در حالی که تیمش بازی به مراتب بهتری را به نسبت استقلال به نمایش گذاشت و حتی در دقایق پایانی توانست در موقعیت آفساید توسط پریموف به گل برسد در نهایت مقابل استقلال به تساوی رسید. دربی 84 پنجمین مصاف برانکو مقابل استقلال و چهارمین جدال او با منصوریان سرمربی استقلال خواهد بود.


شیوا دورانگر

برانکو

دربی 84

منصوریان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی