کارنامه فوق العاده پرسپولیس بدون ستاره‌ها؛ دلتنگ نمی‌شویم!

کارنامه فوق العاده پرسپولیس بدون ستاره‌ها؛ دلتنگ نمی‌شویم!

جدایی، محرومیت یا اخراج ستاره‌های پرسپولیس، نمی‌تواند مسیر صعودی تیم برانکو را دچار مشکل کند.

به گزارش پیروزی دیلی، خبر محرومیت ۴ ماهه طارمی از فوتبال، شوک بزرگی برای پرسپولیس بود. آن‌ها نگران بودند این محرومیت، پایان روزهای خوب پرسپولیس و اقتدار آن‌ها باشد. پرسپولیس بازی اول را به الهلال باخت اما پس از آن، بازگشت فوق العاده‌ای داشت و میانگین گلزنی خوبی هم ثبت کرده است.

این اولین باری نیست که پرسپولیس، جای خالی بازیکنان بزرگش را پر می‌کند و مسیرش را ادامه می‌دهد. فصل پیش بعد از اخراج رامین رضاییان، پرسپولیسی‌ها نگران آینده تیم‌شان در بازی‌های سخت پایان فصل شدند. میانگین گلزنی پرسپولیس در ۱۳ بازی لیگ و لیگ قهرمانان فصل پیش که رضاییان را در ترکیبش داشت، ۱،۴۶ گل زده در هر بازی بود اما بعد از اخراج رامین با وجود سخت‌تر شدن مسابقات لیگ قهرمانان، میانگین گلزنی پرسپولیس در بازی‌های بعد به ۱،۵۳ گل رسید.

حضور رفیعی در ترکیب فصل پیش پرسپولیس، آمار گلزنی این تیم را بهتر کرد اما جدایی او هم نتوانست باعث افت پرسپولیس شود. پرسپولیس فصل پیش در ۲۱ بازی با حضور رفیعی، ۳۸ گل زد و آمار بسیار خوب ۱،۸۰ گل در هر بازی را داشت. این فصل و بعد از جدایی رفیعی، آمار گلزنی تم برانکو در ۱۵ بازی جام‌های مختلف، ۲۹ گل و میانگین ۱،۹۳ گل در هر بازی است. یعنی پرسپولیسی‌ها بعد از جدایی رفیعی، بیشتر گل می‌زنند!

نفر آخری که محرومیت او پرسپولیسی‌ها را نگران می‌کرد، مهدی طارمی بود. پرسپولیس در نبود طارمی، در دو بازی لیگ برتر ۴ گل، در دو بازی لیگ قهرمانان ۲ گل و در یک بازی جام حذفی هم ۲ گل زده است. میانگین ۲ گل در هر بازی مسابقات داخلی، نشان می‌دهد پرسپولیسی‌ها در لیگ برتر و جام حذفی بدون طارمی آماری بهتر از ۱۳ گل در ۷ هفته ابتدایی لیگ برتر با حضور او دارند. در لیگ قهرمانان هم پرسپولیس بازی برگشت با الهلال، مثل میانگین گلزنی‌اش در بازی‌های داخلی ۲ گل زد و فقط در بازی رفت با حریف عربستانی موفق به گلزنی نشد که شاید، بخشی از آن به ضربه بزرگ روحی بخاطر محرومیت طارمی و باشگاه پیش از شروع مسابقه مربوط شود.

پرسپولیس فراتر از وابستگی به ستاره‌ها، تبدیل به یک تیم موفق شده است. تیمی که در نبود رضاییان، رفیعی و حتی طارمی، می‌تواند بیشتر گل بزند و مطمئن‌تر از قبل پیروز شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی