کاشانی: گل‌زاده ایران نیست که در جلسه هیئت مدیره شرکت کند/ قیمت بلیت‌ها را کاهش دادیم تا ورزشگاه پر شود

کاشانی: گل‌زاده ایران نیست که در جلسه هیئت مدیره شرکت کند/ قیمت بلیت‌ها را کاهش دادیم تا ورزشگاه پر شود

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: غیبت‌های گل‌زاده در جلسات هیئت مدیره دلیل خاصی ندارد و او در واقع در ایران نیست.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، جعفر کاشانی در مورد نشست امروز (یکشنبه) هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم بازی حساسی را مقابل لخویای قطر پیش‌رو دارد در جلسه امروز در مورد مسائل مربوط به این بازی و مهم‌تر از همه قیمت بلیت مسابقه یادشده صحبت‌های لازم انجام شد و در نهایت مصوب شد قیمت‌های بلیت این مسابقه را تا حدی کاهش دهیم که هواداران بتوانند در شرایط بهتری به ورزشگاه آزادی آمده و تیم محبوب خود را حمایت کنند. 

 وی در پاسخ به این سؤال که چرا فرشید گل‌زاده در جلسات اخیر هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس شرکت نمی‌کند، گفت: مشکلی خاصی وجود ندارد و گل‌زاده چون در خارج از کشور به سر می‌برد در جلسات غیبت داشته است. 

 رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس همچنین در مورد اینکه این باشگاه برای حفظ بازیکنان شاحص خود از جمله سروش رفیعی و کمال کامیابی‌نیا که قراردادشان به پایان رسیده است چه برنامه‌ای دارد، یادآور شد: در این مورد فعلاً تصمیم خاصی اتخاذ نشده و صحبتی هم در مورد این بازیکنان در هیئت مدیره نداشتیم. 

بلیت فروشی

پرسپولیس-لخویا

کاشانی

گل زاده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی