کاشانی: باشگاه‌های ما ادای حرفه ای‌ها را در می‌آورند

کاشانی: باشگاه‌های ما ادای حرفه ای‌ها را در می‌آورند

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه‌های ما حرفه‌ای نیستند و فقط ادا حرفه ای‌ها را در می‌آورند.

به گزارش پیروزی‌دیلی، جعفر کاشانی درباره جلسه هیئت مدیره پرسپولیس اظهار کرد: مسائل مختلف باشگاه از جمله بحث دریافت صدور مجوز حرفه ای، میزان درآمد باشگاه از بلیت فروشی دربی، وضعیت محرومیت باشگاه از نقل و انتقالات و وضعیت تمدید قرارداد برانکو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


او ادامه داد: طاهری در جلسه هیئت مدیره گزارشی از بلیت فروشی در دربی 85 را ارائه کرد و قرار شد درآمد باشگاه از بلیت فروشی دربی پایتخت اطلاع رسانی شود. 


کاشانی درباره مهلت afc به نمایندگان آسیایی برای دریافت مجوز حرفه ای بیان کرد: باشگاه های ما حرفه ای نیستند چرا که هنوز استادیوم مجزا ندارند و بلیت فروشی هم به صورت کامل به آنها داده نشده است.


او افزود: باشگاه های فوتبال باید طبق قوانین مشخص اداره و به بخش خصوصی واگذار شوند در آن صورت حرفه ای می شود. همچنین دولت نباید در امور باشگاه دخالت کند و فقط باید بر عملکرد باشگاه ها نظارت کند.


فوتبال حرفه ای در بخش خصوصی شکل می گیرد

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس بیان کرد: فوتبال حرفه ای در بخش خصوصی شکل می گیرد و در چارچوب طرح های ملی باید اداره شود. همچنین مسئولان ورزش باید از باشگاه ها حمایت کنند.


باشگاه های فوتبال فقط  ادای حرفه ای ها را در می آورند

کاشانی درباره بدهی میلیاردی پرسپولیس به شاکیان خود اظهار کرد: این بدهی مربوط به دوران گذشته است که با بی تدبیری مدیران سابق پرداخت نشده است. به هر حال ما ادای حرفه ای ها را در می آوریم و فوتبال ما هنوز آماتور است.


اتحادیه فوتبال بر عملکرد باشگاه ها باید نظارت کند

او بیان کرد: در فوتبال روز دنیا شاهد تشکیل اتحادیه فوتبال هستیم که این اتحادیه بر عملکرد باشگاه ها نظارت می کند و دولت دخالتی در امور باشگاه ها نمی کند.


کاشانی درباره عزم وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی گفت:  سلطانی فر جایگاه ورزش در جامعه را می داند. ورزش تنها نقش سرگرم کننده ندارد و دربهبود اقتصاد کشور هم تاثیر گذار است. هیچ فعالیتی به جزء فوتبال نمی تواند درآمد 60 میلیاردی ایجاد کند.


تنها عکس باشگاه پرسپولیس در استادیوم ها قرار می گیرد 

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس بیان کرد: پرسپولیس استادیوم ندارد و فقط عکس این باشگاه در ورزشگاه ها قرار می گیرد. اگر باشگاه ها به بخش خصوصی واگذار شود در آن صورت نظارت بیشتری در بلیت فروشی صورت می گیرد.


کاشانی تصریح کرد: پرسپولیس چند بار قهرمان لیگ برتر شده است اما این قهرمانی ها فایده ای برای تیم ما نداشته است. براین اساس برد و باخت ها اهمیت ندارد و باید فرهنگ سازی در باشگاه ها صورت بگیرد تا شاهد مسائل حاشیه ای در فوتبال نباشیم.


او در پایان درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی پرسپولیس و سایپا خاطر نشان کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان با ارائه یک بازی هجومی و تماشاگر پسند می توانند تیم سایپا را شکست بدهند. البته تیم سایپا هم با برنامه بازی می کند و دایی تیم خوبی درست کرده است.

جعفر کاشانی

پیشکسوتان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی