کاشانی: باید با توجه به تیم‌های پایه برای تیم بزرگسالان خود پشتوانه‌سازی کنیم

کاشانی: باید با توجه به تیم‌های پایه برای تیم بزرگسالان خود پشتوانه‌سازی کنیم

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس از لزوم توجه به تیم‌های پایه سخن گفت.

به گزارش پیروزی‌دیلی، جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس باید تیم پایه داشته باشد تا در زمان محرومیت نقل و انتقالاتی بتواند از بازیکنان جوان در تیم بزرگسال استفاده کند. تعدادی از بازیکنان پایه باید زیر نظر برانکو آموزش ببینند تا در آینده کمک حال تیم باشند.

او ادامه داد: من به همراه حسین عبدی تیم‌های پایه پرسپولیس را ۳ سال قبل تشکیل دادیم و ۴۰-۵۰ بازیکن با استعداد انتخاب کردیم، اما اکنون خبری از آن تیم نیست و مشخص نشد بازیکنان پرورش یافته در کدام تیم ها فعالیت می‌کنند.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس خاطر نشان کرد: تیم‌های مطرح دنیا سرمایه گذاری عظیمی برای تشکیل تیم‌های پایه می‌کنند و ما هم باید اقدامات آن‌ها را الگو خود قرار بدهیم و با تشکیل تیم‌های پایه برای تیم بزرگسالان خود پشتوانه سازی کنیم.  با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی قرار شد که تیم‌های پایه تقویت شوند تا در آینده از بازیکنان با استعداد در تیم بزرگسالان استفاده شود.

کاشانی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی