کاشانی: برای ماندن هیچ قولی از برانکو نمی‌گیریم/ کی‌روش یک شاهکار است

کاشانی: برای ماندن هیچ قولی از برانکو نمی‌گیریم/ کی‌روش یک شاهکار است

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه برای قهرمانی قولی نمی گیرند گفت: با ماندن برانکو و استفاده از علم او برای پرورش بازیکنان تیم‌های پایه کاملا موافقم.

جعفر کاشانی پیروزی‌دیلی، مخالفت خود با تمدید قرارداد ایوانکوویچ را رد کرد و ماندن سرمربی بزرگسالان را به نفع تیم های پایه دانست. رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص حاشیه های اخیر باشگاه و همچنین قرعه تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفتگویی انجام داد که می خوانید:


بازیکنان پرسپولیس رفته رفته قدر پیراهن تیم را می فهمند

جعفر کاشانی درباره پیروزی های اخیر گفت: بردهای پرسپولیس کاملا طبیعی است. حالا اگر چهار گل به تیم با صلابتی همچون ذوب آهن می زنیم را نباید خیلی بزرگ کنیم. بزرگی پرسپولیس به هوادارانی است که به ورزشگاه می آیند و این تیم را در سرما و گرما تنها نمی گذارند. به شخصه خوشحالم می بینیم بازیکنان تیم رفته رفته قدر پیراهن خودشان را می دانند. آنها با رفتارهای اخیر خود در قبال هواداران و تلاشی که برای موفقیت تیم در نتیجه گیری می کنند این موضوع را نشان می دهند. حفظ این روند در فکر و ذات بازیکنان پرسپولیس بسیار مهم است.


هنوز هم می گویم تیم هستیم نه باشگاه

وی درباره مشکلات پیش روی باشگاه پرسپولیس در حل و فصل مشکلات حقوقی خود افزود: در ابتدا باید بگویم هنوز باشگاه نشده ایم و مشغول تیمداری هستیم. روند فعلی تیم هم مثبت است. مدیرانی که امروز در پرسپولیس تلاش می کنند تا مشکلات باشگاه را حل کنند از هیچ کوششی دریغ نمی کنند. خوشبختانه روند رسیدگی به پرونده های پر دردسر آنقدر شفاف  و خوب بود که باعث شد از خطر بزرگی خارج شویم.


خصوصی سازی باشگاه را وزیر پیگیر است

کاشانی درباره خصوصی سازی باشگاهها اظهار داشت: قبول دارم این پروسه به کندی پیش رفته است. اما باید بگویم آقای سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان تمام مسائل مربوط به این حوزه را پیش می برند و خبرهای خوبی در راه است.


موافق صد درصدی برانکو هستم

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن رد هرگونه اختلاف با سرمربی این تیم اذعان داشت: کاملا با عملکرد برانکو موافقم. کارنامه درخشانی را برای خودش و پرسپولیس ثبت کرده است. من از او حمایت کردم و بعد از این هم بطور ویژه به حمایت هایم ادامه می دهم. باید سرمربی بزرگسالان تیممان از هر لحاظ قوی باشد تا بتوانیم از علم او در تیم های پایه استفاده کنیم. من به هیات مدیره پیشنهاد دادم کاری کنیم تا برانکو هر هفته با مربیان پایه جلسه بگذارد تا آنها از علمش استفاده کنند.


گرشاسبی گفت همه چیز عالی پیش رفته است

کاشانی درباره جلسه حمیدرضا گرشاسبی و برانکو درباره تمدید قرارداد گفت: آقای گرشاسبی با توجه به سوابق مدیریتی که در ورزش کشور دارند راههای موفقیت در مدیریت را هم خیلی خوب پیش می برند. او به من گفت که جلساتش با سرمربی تیم بسیار مثبت است و همین روند را ادامه می دهد تا ظرف هفته های آینده، قرارداد همکاری را تمدید کنیم.


از برانکو قول قهرمانی در آسیا نمی گیریم

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا بابت قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا از برانکو قول خواهید گرفت تصریح کرد: هرگز اهل دروغ و فریب هواداران نبودم. الان هم به عنوان یک هوادار که حکم ریاست هیات مدیره باشگاه را دارد باید بگویم هیچ قولی از آقای برانکو نمی گیریم. باید عمل کرد. قول دادن کار غیر منطقی است.


تیم ملی را دست‌کم نگیریم

کاشانی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتبال ایران را هم دارد درباره همگروهی این تیم با اسپانیا، پرتغال و مراکش اظهار دشت: حضور ایران در این رقابت ها نعمت است. کی روش شاهکار کرده است و باید به او و مجموعه مدیریتی فدراسیون تبریک گفت که سال ها توانسته است تیم ملی را در سطح اول فوتبال آسیا نگه دارد.

تمدید قرارداد با پرسپولیس

جعفر کاشانی

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی