کاشانی:بگوییدهمه ما استعفا دادیم!/پرسپولیس هیچ وقت مثل حالا اداره نشده

کاشانی:بگوییدهمه ما استعفا دادیم!/پرسپولیس هیچ وقت مثل حالا اداره نشده

 رئیس هیات مدیره پرسپولیس گفت: بازیکنان باید شان و شئونات خود را امروز رقم بزنند.

به گزارش پیروزی دیلی، جعفر کاشانی بعد از جلسه هیات مدیره پرسپولیس درباره صحبت هایش با علی علیپور اظهار داشت: پرسپولیس تیم بزرگی است و تیم تاریخ سازی است. بازیکنان ما الگو و اثرگذار در جامعه هستند. باید شان و شئونات خود را امروز رقم بزنند. امیدوارم بازیکنان فقط به دنبال فوتبال نباشند و به دنبال بالا بردن سطح فرهنگ خود باشند. باشگاه هر کاری از دستش برمی آید، انجام می دهد.

وی افزود: از نظر من مشکلی وجود ندارد. یک خانواده ممکن است هر مشکلی داشته باشد اما می نشینیم و آن را حل می کنیم

رئیس هیات مدیره پرسپولیس در واکنش به استعفای طاهری تصریح کرد: این موضوع درست نیست. اگر اینطور باشد، بگویید که همه ما استعفا دادیم

کاشانی درباره ترک زودهنگام جلسه از سوی گلزاده گفت: او در جلسه بود و زودتر رفت. قرار بود جلسه زودتر باشد و من هم کار داشتم. استقلال و پرسپولیس 2 باشگاه بزرگ برای تاثیرگذاری در فرهنگ جامعه هستند. اگر فرهنگ بازیکنان بالا برود، کمتر این چالش ها به وجود می آید

وی در واکنش به این گفته می شود برخی اعضای هیات مدیره پرسپولیس دوتابعیتی هستند، بیان داشت: خیر، اینطور نیست. من یک تابعیت دارم و ایرانی هستم. پدر و مادر من دیپلمات بودند و عاشق مملکتم هستم. اینجا هم می بینید من نه پول می گیرم و سلامتی ام را هم می گذارم. امیدوارم روزی باشگاه دارای تجهیزاتی شود که هواداران و پیشکسوتان بتوانند بیایند و از امکانات استفاده کنند. این پیراهنی که تن این بازیکنان است، ارزش بالایی دارد. در هیچ دوره ای باشگاه پرسپولیس به قشنگی این 2 ساله اخیر کار نکرده است.

استعفا

مدیریت پرسپولیس

کاشانی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی