کاشانی: در مورد محرومیت‌ها کوتاهی‌هایی صورت گرفته است

کاشانی: در مورد محرومیت‌ها کوتاهی‌هایی صورت گرفته است

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: رفتار کسی که پیراهن این تیم را رد می‌کند جای تامل دارد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، جعفر کاشانی در رابطه با جریمه سنگین باشگاه پرسپولیس توسط فیفا به خاطر شکایت ریزه اسپور ترکیه از مهدی طارمی  اظهار داشت: با وجود اینکه در این میان کوتاهی‌هایی صورت گرفته باشد، اما عمده مشکل از اینجاست که ما فردی را در کرسی‌های بین‌المللی نداریم که از حقمان دفاع کند در خیلی از موارد در حق ما اجهاف می‌شود.


وی افزود: همه تشکیلات پرسپولیس باید در قالب باشگاه باشد. من بیش از سی سال است که دارم به این موضوع اشاره می‌کنم.چون همه موارد در باشگاه در قالب تشکیلات منظم انجام می‌شود و بی‌نظمی را در یک باشگاه خیلی کم شاهد هستیم. یک باشگاه از مسئولان حقوقی ماهر بهره مند است که همه کارها را در قالب تشکیلات خودشان دنبال کنند.


رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا فکر نمی‌کنید مدیریت در این باشگاه به صورت فرد محور است، تصریح کرد: باید اول شرایط به نحوی باشد که ما بتوانیم بگوییم باشگاه هستیم و سپس در مورد مسائل دیگر صحبت کنیم.


کاشانی اضافه کرد: این را ابتدا باید در نظر داشته باشیم که کسی که به پرسپولیس می‌آید ره صد ساله را یک شبه طی می‌کند. نباید صرف اینکه یک نفر فوتبالش خوب است، به پرسپولیس بیاید. کسی در پرسپولیس می‌خواهد باشد باید فیلترهای زیادی را رد کند چرا که پرسپولی در پویایی فرهنگ مملکت تاثیر دارد.


رئیس هیئت مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد: در طول تاریخ افراد زیادی در این تیم زحمت کشیدند تا پرسپولیس شرایط کنونی را پیدا کند و پر طرفدار ترین تیم در آسیا باشد. رفتار کسی که پیراهن این تیم را رد می‌کند جای تامل دارد.


وی  تصریح کرد: پرسپولیس مانند یک خانواده می‌ماند. پدرم همیشه می‌گفت، فرزندی که یک شب بیرون از خانه می‌ماند دیگر برای آن خانه نیست.


کاشانی در پایان تصریح کرد: باید همه چیز در پرسپولیس تحت کنترل باشد و اگر انتقالی هم قرار است صورت بگیرد در قالب باشگاه اینکار انجام شود.

جعفر کاشانی

محرومیت

مهدی طارمی

پرسپولیس

پیشکسوتان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی