کاشانی: عقد قرارداد بازیکن پرسپولیس با تیم اروپایی شایعه است

کاشانی: عقد قرارداد بازیکن پرسپولیس با تیم اروپایی شایعه است

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: عقد قرارداد یکی از سرخپوشان با تیم اروپایی شایعه است و صحت ندارد.
به گزارش پیروزی دیلی، جعفر کاشانی، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص انتشار خبری مبنی بر عقد قرارداد یکی از بازیکنان پرسپولیس با تیم اروپایی اظهار کرد: از این موضوع اطلاعی ندارم اما مطمئن باشید شایعه است و صحت ندارد. 

 رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره صعود تیم فوتبال پرسپولیس از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: خوشبختانه با تساوی بدون گل مقابل نسف قارشی توانستیم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان صعود کنیم و امیدوارم با برنامه ریزی های مناسب بتوانیم در مراحل حذفی هم عملکرد بهتری داشته باشیم و نتایج خوبی بگیریم. 

 او درباره تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس گفت: اعضای تیم در ازبکستان هستند و قرار است امروز ( سه شنبه ) به تهران بازگردند. برای تمدید قرارداد وقت زیاد است و نگران این موضوع نیستیم. 

 گفتنی است، ساعتی پیش خبری منتشر شد که یکی از بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس قرارداد فصل بعد خود را با یک تیم خارجی امضا کرده اما صدای آن را در نیاورده است و این بازیکن، فوتبالیستی است که در 2 فصل گذشته عملکرد خوبی در پرسپولیس داشته و توانسته با یک تیم اروپایی توافق کند.

جعفر کاشانی

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی