کاشانی: مشکلی برای تمدید قرارداد‌ها وجود ندارد/ بازیکنان جوان باید هدایت شوند

کاشانی: مشکلی برای تمدید قرارداد‌ها وجود ندارد/ بازیکنان جوان باید هدایت شوند

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: مشکلی برای تمدید قرارداد‌ها وجود ندارد و به زودی قرارداد بازیکنان تمدید خواهد شد.
به گزارش پیروزی دیلی، جعفر کاشانی در مورد بازی فردای پرسپولیس مقابل الوصل اظهار داشت: بازیکنان پرسپولیس از آمادگی کاملی برخوردار هستند و به امیدخدا با انجام بازی خوب الوصل را شکست خواهیم داد.

 وی با اشاره به پیشنهاد ازبکستانی‌ها به سرمربی کروات پرسپولیس گفت: برانکو دو سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و نباید تمرکز تیم را برهم بزنیم. فردا بازی مهمی با الوصل داریم که باید سه امتیاز را بدست آوریم. 

 رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت خوب پرسپولیس و استقلال در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: امیدوارم که زیرساخت باشگاه‌ها درست شود تا دو تیم بزرگ پایتخت شرایط خوبی داشته باشند. زمانی که استقلال و پرسپولیس در شرایط خوبی قرارگیرند تیم ملی ایران هم قدرتمند‌تر خواهد شد.

 کاشانی در خصوص آخرین وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس تصریح کرد: مشکلی برای تمدید قرارداد‌ها وجود ندارد و به زودی قرارداد بازیکنان تمدید خواهد شد. تمام بازیکنان برای حضور در پرسپولیس اعلام آمادگی کرده‌اند. 

 وی در پایان در مورد اینکه به نظرش چه برخوردی باید با بازیکنان جوان و خاطی داشت، خاطر نشان کرد: نباید به صورت تند با بازیکنان در فوتبال برخورد کرد. بازیکنان فوتبال از هر سطحی هستند و به خاطر سن و سالشان نیاز به هدایت شدن دارند تا در مسیر درستی قرارگیرند.

بازیکنان پرسپولیس

تمدید قرارداد

کاشانی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی