کاشانی: 2 ماه پیش توافقات با برانکو انجام شد و قرار شد آخر فصل قرارداد رسما تمدید شود

کاشانی: 2 ماه پیش توافقات با برانکو انجام شد و قرار شد آخر فصل قرارداد رسما تمدید شود

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص ابهام در تمدید قرارداد سرمربی کروات این تیم توضیحات مهمی ارائه داد .

به گزارش پیروزی دیلی،جعفر کاشانی در خصوص اینکه امروز یکی از روزنامه‌های ورزشی از قول برانکو مدعی شده که او قراردادی با باشگاه پرسپولیس تمدید نکرده و دو ماه پیش فقط بحث توافق با باشگاه را انجام داده اظهار داشت: همه چیز درست می‌شود و مشکلی وجود ندارد. بله در آن زمان توافقات به‌صورت کامل انجام شد و قرار شد که در پایان فصل که می‌شود بعد از بازی برگشت با الجزیره امارات قرارداد برانکو امضا شود.

وی ادامه داد: قرار بر این شد که قرارداد در پایان فصل به‌صورت رسمی امضا شود. توافقات کتبی در این خصوص انجام شده و مشکلی وجود ندارد. این توافق ان‌شاء‌الله منجر به عقد رسمی قرارداد می‌شود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه چه کسی به‌عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال پرسپولیس منصوب خواهد شد گفت: از نظر من باید شخصی سرپرست شود که بتواند کار‌ها را انجام بدهد و شخصیت بالایی هم داشته باشد. از نظر من دکتر زادمهر بهترین گزینه برای سرپرستی تیم پرسپولیس است.

برانکو

پرسپولیس

کاشانی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی