کاشانی: بین هیئت مدیره و بازیکنان هیچ مشکلی نیست/ پرسپولیسی بودن سلطانی‌فر حاشیه است

کاشانی: بین هیئت مدیره و بازیکنان هیچ مشکلی نیست/ پرسپولیسی بودن سلطانی‌فر حاشیه است

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: سؤال خود من این است که واقعا افتخارات باشگاه پرسپولیس کجاست.
به گزارش پیروزی دیلی، جعفر کاشانی در مورد شرایط این روزهای پرسپولیس، پرونده پرسپولیس و ریزه اسپور، تعامل هیئت مدیره باشگاه و بازیکنان و ... صحبت‌های زیر را انجام داد:

 *شنیده شده که در پرونده باشگاه پرسپولیس و ریزه اسپور خبر‌های خوبی منتشر خواهد شد. 

 بله، من یکی دو روز پیش هم گفتم که خبر‌های خوبی داریم و این خبر‌ها را به اطلاع همه می‌رسانیم. 

 *گفته شده که رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه نقش پررنگی در حل شدن پرونده پرسپولیس و ریزه اسپور دارد، این مسئله صحت دارد؟

 ورزش یک عامل بسیار مهم برای ارتباط بین ملت‌هاست و فقط این را می‌گویم که تعامل خوبی با طرف ترکیه‌ای شده است. 

 *کمتر پیش آمده بود که یک مدیر فوتبالی ایران برای حل و فصل کردن موضوعی شخصاً به کشوری خارجی سفر کند و با دیپلماسی موضوعی را حل کند. 

 خب این برمی‌گردد به دیپلماسی بالایی که در مملکت ما وجود دارد. وقتی در یک خانه پدر و مادر با هم موافق باشند بچه‌ها هم به راحتی بازی می‌کنند! مهم این است که ورزش در ایجاد روابط بین ملت‌ها بسیار مهم است. سال‌هاست که ورزش دیگر یک تفریح نیست و نقش فراوانی در همه‌جا دارد. 

 *پس می‌توان به این موضوع دلخوش بود که حداقل در باشگاه پرسپولیس روی دیپلماسی ورزشی کار می‌شود؟ 

 بله این مسئله در باشگاه ما وجود دارد فقط آرزوی من این است که قبل از اینکه از دنیا بروم به معنای واقعی کلمه مانند رئال مادرید و بارسلونا باشگاه شویم. 

 *در یکی دو روز گذشته برخی از بازیکنان پرسپولیس در مصاحبه‌های خود اعلام کردند که هئیت مدیره با آنها همراهی نمی‌کند، این مسئله درست است؟ 

 هیئت مدیره همیشه در راستای منافع باشگاه حرکت می‌کند و همیشه با بازیکنان هم تعامل داشته وقتی در یک خانه ریش‌سفیدی باشد مشکلات کمتر می‌شود.

 *پس مشکلی وجود ندارد؟

 صدردصد. هیچ مشکلی بین هیئت مدیره و بازیکنان نیست. ضمن اینکه باید یک تشکر ویژه هم از وزیر ورزش داشته باشم که همیشه از فوتبال حمایت می‌کند. 

 *بعد از اینکه روز گذشته اعلام شد وزیر ورزش نقش پررنگی در حل شدن احتمالی مشکل پرسپولیس و ریزه اسپور داشته استقلالی‌ها می‌گویند که سلطانی‌فر پرسپولیسی است.‌

 نمی‌دانم این حرف‌ها چیست. برای وزیر، پرسپولیس و استقلال فرقی ندراد و اصل ورزش مهم است این‌ها فقط حاشیه است، چون من می‌بینم که وزیر چه تلاشی برای پرسپولیس و استقلال و سایر ورزش‌ها می‌کند این وسط خود باشگاه‌ها باید کمی به حال و روزشان برسند و به فکر افتتاح آکادمی، دانشکده یا موزه باشند. 

 *حرف از موزه زدید، راستی جام‌ها و افتخارات پرسپولیس در این سالیان گذشته کجاست و دست چه کسی است؟ همین مسئله سؤال خود من است که افتخارات باشگاه کجاست؟ اسطوره‌ها کجا هستند؟ 

برای همین می‌گویم باشگاه پرسپولیس یا استقلال باید موزه داشته باشند. من خودم به ورزشگاه اولدترافورد رفتم و تاریخ منچستر را در موزه این باشگاه دیدم، اما این سوال را می‌پرسم که بازیکنان نسل امروز می‌دانند امثال شیرزادگان و دهداری چه کسانی هستند؟ اصلاً این اسطوره‌ها را می‌شناسند؟ البته گناهی ندارند، چون جایی نبوده تا به آنها نشان بدهد پیراهن چه تیمی و چه بزرگانی را پوشیده‌اند.

بازیکنان پرسپولیس

جعفر کاشانی

ریزه اسپور

طارمی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی