کاظمیان:بازی در ورزشگاه بی‌روح مثل تمرین کردن است/ پرسپولیس باید مقابل لخویا محتاط بازی کند

کاظمیان:بازی در ورزشگاه بی‌روح مثل تمرین کردن است/ پرسپولیس باید مقابل لخویا محتاط بازی کند

بازیکن اسبق پرسپولیس معتقد است که این تیم باید مقابل لخویا محتاط بازی کند.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، جواد کاظمیان در خصوص بازی پرسپولیس و لخویا گفت: غیبت هواداران در این بازی تأثیرگذار است و وقتی بازیکنان در استادیوم بی‌روح و بدون تماشاگر بازی می‌کنند، انگار در حال تمرین کردن هستند. به هر حال این اتفاق رخ داده و پرسپولیس باید با این وضعیت کنار بیاید.

 وی ادامه داد: لخویا تیم خوبی است که خط حمله پرقدرتی دارد و از یک بازیکن خطرناک کره‌ای هم استفاده می‌کند. پرسپولیس نباید در ورزشگاه آزادی از لخویا گل بخورد،‌ چون اگر این اتفاق رخ دهد کار آنها برای بازی برگشت سخت خواهد شد. از طرفی پرسپولیس باید در هوای گرم قطر به میدان برود و این موضوع شرایط را برای تیم برانکو سخت‌تر خواهد کرد. 

 کاظمیان گفت: پرسپولیس باید مقابل لخویا محتاط بازی کند و از همان ابتدا نباید به فکر بازی تهاجمی و گل زدن باشد. پرسپولیس می‌تواند حتی با یک برد خفیف هم به مرحله بعدی صعود کند. امیدوارم این تیم درنهایت به نتیجه موردنظر خودش دست پیدا کند و بعد از چند سال در آسیا موفق شود.

پرسپولیس-لخویا

کاظمیان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی