کاظمیان: به خودم اجازه شکایت از پرسپولیس را نمی‌دهم

کاظمیان: به خودم اجازه شکایت از پرسپولیس را نمی‌دهم

هافبک سابق پرسپولیس خبر شکایتش از این باشگاه را تکذیب کرد.
به گزارش پیروزی دیلی، خبر شکایت جواد کاظمیان از باشگاه پرسپولیس به فیفا و نامه تهدید آمیز کنفدراسیون آسیا به این باشگاه که امروز در یکی از خبرگزاری‌ها منتشر شده بود توسط کاظمیان تکذیب شد. 

او در این زمینه گفت: این حرف‌ها کدام است؟ از کدام شکایت حرف می‌زنند. من 6 سال است از پرسپولیس طلب دارم اما هرگز به خودم اجازه ندادم از تیم محبوبم شکایت کنم. 

 وی ادامه داد: روی چه حساب گفته‌اند من از پرسپولیس به فیفا شکایت کرده‌ام در حالی که اصلا شکایتی از پرسپولیس نداشته‌ام. من اگر می‌خواستم این کار را بکنم 6 سال پیش می‌کردم نه الان که پرسپولیس در شرایط حساسی بسر می‌برد.

جواد کاظمیان

شکایت

پرسپولیس

دکتر نصیر :
۲۰ دی ۹۶
توی مصاحبه با فارس گفته وکیلش بدون اجازه اون شکایت کرده!!! این خبر نشون میده عده ای از داخل فدراسیون فوتبال یا حتی جاهای دیگه برای تک تک وکلای بدهکاران پرسپولیس دارن نامه می فرستن برای محکوم کردن پرسپولیس....
دکتر نصیر :
۲۰ دی ۹۶
این جریان لغو مجوز حرفه ای پرسپولیس راسته؟؟ به نظر میاد یه عده استقلالی شدیدا دنبال ضربه زدن به پرسپولیس هستن...
دکتر نصیر :
۲۰ دی ۹۶
تقریبا دو سوم حاشیه ها تحریک های حتی نماینده های مجلس و مسئولین حتی خارجی فوتبالی توسط چند سایت خاص انجام میشه یکی از لیدرهای اونها سایت تسنیم و مهر و مشرق هستن....البته در فضای مجازی هم چند گروه هستن .....
صبا6 :
۲۰ دی ۹۶
خدایا پناه به خودت میاریم از مکر مافبای اصفهانی و فدراسیون.خدایا مرافب پرسپولیس مون باش.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی