کامیابی‌نیا  دربی را از دست داد

کامیابی‌نیا دربی را از دست داد

کمال کامیابی‌نیا هافبک دفاعی پرسپولیس که روز آرام و محتاطی را مقابل تراکتورسازی پشت سر گذاشته بود در فاصله 5 دقیقه به اتمام مسابقه با دریافت دو کارت متوالی از بازی اخراج شد و البته دربی را نیز از دست داد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، کامیابی‌نیا روی یک درگیری نه چندان شدید با فرزاد حاتمی در میانه میدان و ایجاد درگیری از سوی مهاجم تراکتور با حضور دیرهنگام داور یک کارت زرد گرفت که این به منزله خروج او از جمع بازیکنان پرسپولیس در دربی بود.

در این لحظه سیدجلال حسینی که به شدت از فرزاد حاتمی عصبانی بود به سمت او رفت تا رفتار او را مورد تنبیه قرار بدهد که دخالت بازیکنان مانع از بالاگرفتن اتفاق شد. اما در شرایطی که به نظر ماجرا به پایان رسیده بود، اعتراض کامیابی‌نیا به کمک داور باعث اخراج او از میدان شد. او با وساطت بنگر و در شرایطی که برای کمک‌داور ابراز تاسف می‌کرد از زمین بیرون رفت.

جالب اینکه فرزاد حاتمی نیز چند دقیقه بعد از آن حرکت از زمین اخراج شد تا عقوبت کار خیلی سریع گریبانش را بگیرد. این دو تصمیم از سوی بیژن حیدری داور بازی که مدرک پزشکی دارد، این بازی نسبتا بی‌مشکل را به جنجال کشاند.

دربی 84

پرسپولیس-تراکتور

کمال کامیابی‌نیا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی