کامیابی‌نیا: صحبت‌های سرپرست استقلال خوزستان خنده‌دار است/ یک گام بلند برای قهرمانی برداشتیم

کامیابی‌نیا: صحبت‌های سرپرست استقلال خوزستان خنده‌دار است/ یک گام بلند برای قهرمانی برداشتیم

 هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این برد از نظر من مهمترین بردمان بود و یک گام بلند دیگر برای دستیابی به جام قهرمانی برداشتیم.


به گزارش پیروزی دیلی، کمال کامیابی‌نیا پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و خدا را شکر توانستیم به 3 امتیاز این دیدار دست پیدا کنیم. این دیدار برای ما 2 نیمه متفاوت داشت، نیمه اول فوتبال خوبی بازی کردیم و توانستیم موقعیت‌های خوبی روی دروازه استقلال خوزستان ایجاد و به گل برتری دست پیدا کنیم. در نیمه دوم و از دقیقه 70 به بعد عقب کشیدیم تا از تک گل زده خود محافظت و به یک پیروزی شیرین برسیم.

وی اظهار داشت: این برد از نظر من مهمترین بردمان بود و یک گام بلند دیگر برای دستیابی به جام قهرمانی برداشتیم. البته من اعتقاد دارم تا زمانی که جام را بالای سر نبردیم نباید از قهرمانی حرف بزنیم. این برد عیدی بسیار خوبی در آستانه نوروز به هوادارانمان بود.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که سرپرست استقلال خوزستان برد پرسپولیس را به دلیل اشتباهات داوری دانسته است، گفت: به نظر من این حرف خنده‌دار است و من جوابی برای آن ندارم.

کامیابی‌نیا در خصوص کارت‌های زیاد دریافتی بازیکنان پرسپولیس عنوان کرد: فشار بازی و سوت‌های بی‌مورد دلیل اخطار گرفتن زیاد بازیکنان ما است، بازیکن نیز آستانه تحمل دارد و سوت‌های بی‌مورد عصبانی و از کوره در می‌رود، البته این مسائل در فوتبال ما طبیعی است اما ما باید حرفه‌ای‌تر رفتار کنیم.

وی در خصوص دیدار مقابل الریان قطر عنوان کرد: واقعا شرایط سخت است، ما هر 4 روز یک بار در لیگ ایران بازی می‌کنیم و این فشار زیادی به بازیکنان وارد کرده است. اما باید حرفه‌ای زندگی کنیم و با یک عملکرد خوب مقابل الریان یک گام بلند برای صعود به مرحله بعد برداریم.

 

استقلال خ

قهرمانی

کامیابی نیا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی