کانون هواداران تراکتورسازی در واکنش به شعار علیه پرسپولیسی‌ها و هادی نوروزی در فرودگاه: پیگیری و محکوم می کنیم

کانون هواداران تراکتورسازی در واکنش به شعار علیه پرسپولیسی‌ها و هادی نوروزی در فرودگاه: پیگیری و محکوم می کنیم

کانون هواداران تراکتورسازی با انتشار بیانیه‌ای اقدام عده‌ای از هواداران منسوب به این تیم در توهین به پرسپولیسی‌ها را محکوم کرد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، کانون هواداران تراکتورسازی امروز با انتشار بیانیه‌ای اقدام برخی هواداران منسوب به این تیم را در توهین به پرسپولیسی‌ها محکوم کرد. در این بیانیه آمده است» امروزازطریق بعضی کانالها وگروهها در دنیای مجازی مطلع شدیم تعداد انگشت شماری افرادخودسر که هویتشان برای مامعلوم نیست هنگام ورودتیم پرسپولیس به فرودگاه اقدام به حرکات ناشایستی کرده وبعضی از افرادتیم مورد ناسزاگویی قرارگرفته اند ما ضمن محکوم کردن چنین اعمالی بشدت پیگیرماجرا می باشیم ومطمئن هستیم که اینگونه رفتارها ازسوی هواداران تراکتور نبوده ونخواهد بود واز اینگونه رفتارها چنین استنباط میشود که بدخواهان و دشمنان دوتیم درصدد تفرقه افکنی برای مقاصد شوم خود هستند وامیدواریم چنین اعمالی به حساب هواداران فهیم وپرشورمانوشته نشود وما در روی سکوها فقط به حمایت وتشویق تیم خود خواهیم پرداخت.

پرسپولیس-تراکتور

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی