کاپیتان آینده پرسپولیس

کاپیتان آینده پرسپولیس

محسن مسلمان هافبک 26 ساله پرسپولیس یکی از بازیکنانی است که در انتهای فصل قراردادش با پرسپولیس به پایان می رسد در حالی که به نظر می رسد به حضورش در این تیم ادامه دهد.
به گزارش پیروزی دیلی، محسن مسلمان به عادل فردوسی پور در 90 گفته بود شاید تصمیم بگیرد به اوپا برود اما او در پایان قراردادش با پرسپولیس 27 ساله خواهد شد و شاید کمی برای حضورش در فوتبال اروپا دیر شده باشد ضمن اینکه او می تواند در پرسپولیس در انتظار یک هویت تازه باشد. 

برخی از مسلمان به عنوان کاپیتان آینده باشگاه یاد می کنند. سید جلال حسینی با توجه به سن و سالش دوران پایانی خود را در پرسپولیس سپری می کند و مهدی طارمی نیز تصمیم دارد پس از جام جهانی به اروپا برود. درباره آینده حسین ماهینی نیز چیزی مشخص نیست. چرا که بالا رفتن سن او به عنوان یک مدافع کناری می تواند شرایط متفاوتی را در پرسپولیس برای او رقم بزند. 

در چنین شرایطی محسن مسلمان می تواند به آینده و کاپیتانی در پرسپولیس بیندیشد. مسئله ای که البته باید برایش صبوری کند. مانند شرایطی که برای بازیکنانی مانند محمد نوری و مرحوم هادی نوروزی در پرسپولیس رقم خورد.

محسن مسلمان

کاپیتان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی