کاپیتان تیم‌های جوانان و نوجوانان پرسپولیس:  حمید استیلی من را به پرسپولیس آورد

کاپیتان تیم‌های جوانان و نوجوانان پرسپولیس: حمید استیلی من را به پرسپولیس آورد

کاپیتان تیم جوانان و نوجوانان پرسپولیس گفت: فوتبال را به طور جدی از پرسپولیس شروع کردم و بانی آمدن من به پرسپولیس، آقای حمید استیلی بود.
به گزارش پیروزی‌دیلی، امیر محمد خارکش در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: متولد آخر بهمن سال 79 هستم. از روز اولی که فعالیت در فوتبال را جدی شروع کردم در پرسپولیس بودم و از چهار سال قبل در تیم نونهالان پرسپولیس کار خودم را آغاز کردم. از طریق یکی از دوستان، به آقای حمید استیلی معرفی شدم و ایشان هم من را به تیم نونهالان پرسپولیس معرفی کرد تا مربیان تست بگیرند و خوشبختانه پذیرفته شدم.
وی ادامه داد: اصلیت من به گنبد کاووس بر می‌گردد. البته در آنجا و شهرهای اطراف همه چیز تحت الشعاع والیبال و سوارکاری قرار دارد ولی فوتبالیست‌های خوبی هم داریم. سردار آزمون یک نمونه است و من امیدوارم روزی بتوانم خود را در تیم اصلی پرسپولیس نشان بدهم. خارکش درباره کاپیتانی دو تیم از پرسپولیس خاطرنشان کرد: من از بقیه قدیمی‌تر بودم. البته با توجه به شرایط سنی از نیم فصل دوم توانستم برای نوجوانان بازی کنم. اگر شرایط سنی تغییر نکند تا دو سال دیگر می‌توانم در رده جوانان بازی کنم و تا سال 98 هم قرارداد دارم. پست تخصصی من دفاع چپ است ولی الان دفاع میانی هم بازی می‌کنم. در پست هافبک چپ و هافبک دفاعی هم مشکلی ندارم.
مدافع سرخپوشان اظهار داشت: در این مدت که در پرسپولیس بودم، در این فصل از هر نظر بهترین شرایط برای تیم‌های پایه وجود داشت و همین مساله باعث پیشرفت خوبی در نتایج و کیفیت کار بچه‌ها شد. خوشبختانه در بازی‌هایی که برابر استقلال داشتیم موفق بودم و من یک بار با نوجوانان و یک بازی با جوانان در دربی این فصل به پیروزی رسیدیم.

امیرمحمد خارکش

تیم‌های پایه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی