کاپیتان‌های تیم ملی در غیاب کاپیتان مسعود

کاپیتان‌های تیم ملی در غیاب کاپیتان مسعود

علیرغم ابراز امیدواری‌هایی که پیش از این درباره بازگشت مسعود شجاعی به لیست تیم ملی وجود داشت، ستاره این روزهای پانیونیوس جایی در لیست کارلوس کی‌روش برای دیدار تدارکاتی پیش رو نداشت.
به گزارش پیروزی دیلی، مسعود شجاعی که از چندی پیش از لیست تیم ملی دور مانده بود، این روزها به ستاره اول پانیونیوس تبدیل شده و با بازوبند کاپیتانی این تیم یونانی به درخشش می‌پردازد.

 در غیاب مسعود شجاعی اکنون اشکان دژآگه و سیدجلال حسینی به عنوان باتجربه‌‍ترین بازیکنان تیم ملی وظیفه کاپیتانی شاگردان کارلوس کی‌روش را عهده‌دار هستند. اشکان دژآگه که این روزها در انتظار پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی است تا امیدوار به حضور در تیمی اروپایی باشد، در کنار سیدجلال حسینی که بعد از پایان دوران مصدومیت بار دیگر به رهبر اصلی سرخپوشان تبدیل شده است، امیدوارند از دیدارهای دوستانه پیش رو به بهترین شکل برای آماده سازی تیم ملی سود ببرند. 

 دو بازیکنی که دومین حضور خود در جام جهانی را احتمالا پشت سر خواهند گذاشت و اینبار سودای صعود از مرحله گروهی را در سر دارند. در این بین مسعود شجاعی نیز امیدوار است بتواند شرایط بازگشت به تیم ملی را به دست آورد تا رکوردی جالب توجه و تقریبا دست نیافتنی در حضور جام جهانی به خود اختصاص دهد.

تیم ملی

مسعود شجاعی

کاپیتان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی