کرانچار: قرارداد من 6 هفته است/وقتی با باشگاه قرارداد امضا کردم، منتظر شجاع بودم

کرانچار: قرارداد من 6 هفته است/وقتی با باشگاه قرارداد امضا کردم، منتظر شجاع بودم

سرمربی سپاهان گفت: دفعه قبل همه چیز دست به دست هم داد تا خودم آگاهانه از تیم بروم.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، زلاتکو کرانچار درباره دلایل جدا شدن خود از سپاهان بیان داشت: در آن موقع عدم توافقاتی بین من و برخی همکاران در کادر فنی پیش آمد و همین مساله سبب جدایی من شد. البته تمام شرایط دست به دست هم داد تا جوی شکل بگیرد که این جو به نفع تیم نبود. همه چیز دست به دست هم داد تا من خودم آگاهانه از تیم بروم. این مساله با توافق باشگاه صورت گرفت. 

وی افزود: شاید دیگر وقتش رسیده بود که من از تیم فاصله بگیرم تا شرایط جدید در تیم حکمفرما شود اما مساله مهم این است که با توافق دو طرف این مساله صورت گرفت و اختلافی با باشکاه نبود. 

 سرمربی سپاهان در ارتباط با شجاع خلیل زاده و مشکلات پیش آمده بین او و هواداران این تیم گفت: خود من وقتی با باشگاه قرارداد امضا کردم، منتظر شجاع بودم . شجاع به عنوان بازیکن حرفه ای وظایف خود را می داند. او باید توان خود را برای باشکاه ارائه کند. در حال حاضر نمی دانم برای آینده چه تصمیمی دارد. اما آنچه می بینم این است که هم من و هم شجاع تمام توان خود را برای باشگاه می گذاریم. 

 کرانچار در ارتباط با برنامه های آتی خود در سپاهان اظهار داشت: فعلا من قراردادم 6 هفته است و تا آخر این فصل است و تمام تمرکزم روی این مدت است تا نتایج مورد نظرمان را کسب کنیم.

سپاهان

کرانچار

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی