کربکندی: برنامه های هجومی کی روش در بازی با پاناما اجرا شد

کربکندی: برنامه های هجومی کی روش در بازی با پاناما اجرا شد

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: کی روش تدابیر هجومی ویژه ای دارد و از این لحاظ برنامه های او در بازی ایران و پاناما اجرا شد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، محمدرضا کربکندی درباره برتری تیم ملی فوتبال ایران در دیدار تدارکاتی مقابل پاناما بیان کرد: مهم ترین برداشت کادر فنی تیم ملی از این بازی ها فرصت دادن به بازیکنان جدید و تمرین تاکتیک های مدنظر است. دیدار ایران و پاناما هم از این لحاظ به مربیان تیم ملی کشورمان کمک کرد.


او ادامه داد: کی روش در گذشته توانایی هایش را از نظر امور دفاعی ثابت کرده است و در بازی با پاناما ملی پوشان کشورمان روی اجرای برنامه های تهاجمی این مربی تمرکز داشتند. گل سامان قدوس هم کاملا تاکتیکی بود و نشان داد کی روش از لحاظ هجومی هم تدابیر ویژه ای دارد.


سرمربی اسبق ذوب آهن اصفهان خاطرنشان کرد: پاناما در ابتدای دیدار با ایران عملکرد خوبی نداشت و بازیکنان ما با تسلط بر بازی توانستند تا دقیقه ۲۰ به ۲ گل برسند اما در ادامه بازیکنان پاناما از این وضعیت خارج شدند و حتی در نیمه دوم تا حدی نسبت به تیم ما سرتر بودند. به همین دلیل ایران در این نیمه محک جدی ای خورد.


کربکندی درمورد تاثیر بازی های تدارکاتی در عملکرد ملی پوشان کشورمان در جام جهانی روسیه گفت: بدون شک با توجه به اینکه حریفان تیم ملی در جام جهانی نسبت به پاناما قدرت بیشتری دارند نمی توانیم انتظار داشته باشیم که برنامه های هجومی تیم ملی ایران مقابل آن حریفان به راحتی دیدار شب گذشته اجرا شود اما به هرحال تمرین بیشتر می تواند شانس موفقیت شاگردان کی روش در جام جهانی را افزایش دهد.


او درباره تاثیر برگزاری دیدار دوستانه با تیم هایی مانند پاناما در افزایش آمادگی بازیکنان ایران برای صعود به مرحله دوم جام جهانی تصریح کرد: به هر حال تقابل با تیم های بزرگ در بازی های تدارکاتی، تاثیر بیشتری نسبت به دیدار با تیم هایی مانند پاناما دارد چراکه رویارویی بازیکنان کشورمان با چهره های شاخص می تواند انگیزه و توانایی های روحی و فنی آن ها را افزایش دهد اما زمانیکه نتوانسته ایم زمینه برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم های درجه اول جهان را فراهم کنیم، برگزاری بازی با تیم هایی مانند پاناما بهتر از نبود دیدار تدارکاتی است.


پیشکسوت فوتبال کشورمان درمورد دیدار دوستانه بعدی تیم ملی مقابل ونزوئلا گفت: قطعا کی روش در آن دیدار بازیکنان دیگری را محک می زند چراکه او آرام آرام باید برای انتخاب نفرات اعزامی به جام جهانی به جمع بندی برسد. کی روش می خواهد بهترین بازیکنان را به جام جهانی ببرد و سامان قدوس نشان داد که می توان روی توانایی هایش برای بازی های بزرگ حساب کرد. در کل حسن بازی های تدارکاتی ای مانند دیدار ایران مقابل پاناما و ونزوئلا اینست که کی روش می تواند روی ویژگی بازیکنانش شناخت کامل پیدا کند.

ایران-پاناما

تیم ملی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی