کرمانی‌مقدم: فقط حاشیه می‌تواند به پرسپولیس ضربه بزند

کرمانی‌مقدم: فقط حاشیه می‌تواند به پرسپولیس ضربه بزند

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که این تیم در فصل جاری لیگ برتر هم شانس اول قهرمانی محسوب می‌شود.
به گزارش پیروزی دیلی، مرتضی کرمانی‌مقدم با اشاره به شروع خوب پرسپولیس در هفدهمین دوره لیگ برتر گفت:‌ همیشه نتایج هفته‌های ابتدایی مهم است و وقتی تیمی خوب نتیجه می‌گیرد اعتمادبه‌نفس بازیکنانش بالا می‌رود. پرسپولیس فصل گذشته هم لیگ را خوب شروع کرد و همین موضوع نقش مهمی در قهرمانی این تیم داشت. 

 مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: به نظر من پرسپولیس در این فصل هم مدعی اول قهرمانی است. من فکر نمی‌کنم که بازیکنان پرسپولیس در ادامه دچار غرور شوند و تنها چیزی که می‌تواند به پرسپولیس ضربه بزند حاشیه است. البته برانکو کارش را بلد است و می‌تواند حاشیه‌ها را جمع کند. 

 وی همچنین در واکنش به اینکه برخی معتقدند محسن مسلمان و دیگر هافبک‌های پرسپولیس به منشا پاس نمی‌دهند، تصریح کرد: این شایعات همیشه وجود دارد. من مسلمان را می‌شناسم. او بازیکنی نیست که عمداً به منشا پاس ندهد. منشا تازه به پرسپولیس آمده است و مطمئن باشید که در آینده آنها بیشتر با هم آشنا می شوند و همه چیز بهتر خواهد شد. من معتقدم این حرف و حدیث‌ها صحت ندارد.

محسن مسلمان

کرمانی مقدم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی