کرملاچعب: شادی نکردم چون واقعاً گلم شادی نداشت

کرملاچعب: شادی نکردم چون واقعاً گلم شادی نداشت

رضا کرملاچعب، بازیکن استقلال خوزستان، مقابل پرسپولیس تک گل تیمش را به ثمر رساند.
به گزارش پیروزی دیلی، بازیکنی که قبلاً با تیم نفت مسجد سلیمان هم سابقه گلزنی به قرمزها را در کارنامه گلزنی‌اش داشت. 

*چرا در دقایق ابتدایی 3 گل از پرسپولیس خوردید؟!

 بازی واقعاً سختی بود، پرسپولیس تیم پرقدرتی است و بازیکنانش در دقایق ابتدایی بسیار خوب و روان کار کردند و شدیداً ما را تحت فشار قرار دادند. این بازی و فشار زیاد موجب شد 3 گل از تیم مهمان عقب بیفتیم و کارمان برای گرفتن امتیاز سخت شود.

 *قبلاً که با نفت مسجد سلیمان به پرسپولیس گل زده بودی، شادی جالبی انجام دادی. در بازی پنج‌شنبه چرا بعد از گلزنی شادی نکردی؟

 آن موقع که با نفت مسجد سلیمان به پرسپولیس گل زدم بازیکنی 17 ساله بودم و به هر حال شرایط به گونه‌ای بود که شادی خاصی را می‌طلبید اما این بار وقتی به پرسپولیس گل زدم در خانه با حساب 3 بر یک از پرسپولیس عقب افتاده بودیم. به همین دلیل پس از گلزنی شادی نکردم و سریع به همبازیانم گفتم بازی را با قدرت ادامه دهیم.

 *روی اخراج کولی‌بالی هم به شدت اعتراض داشتید؟

 به نظرم طبق قوانین جدید داوری وقتی بازیکن حریف با دروازه‌بان‌تان در محوطه جریمه تک به تک می‌شود خطای انجام شده فقط یک کارت زرد دارد نه قرمز! البته این اطلاعات من است و باز هم در مورد پنالتی و کارت موسی کولی‌بالی کارشناسان باید نظر بدهند. 

*در 20 دقیقه ابتدایی نیمه دوم خیلی تلاش کردید اما زورتان برای برگرداندن نتیجه به پرسپولیس نرسید؟

 پرسپولیس در غیاب طارمی و سه، چهار بازیکن ملی‌پوش دیگرش واقعاً نمایش قدرتمندی داشت. بازی با پرسپولیس خیلی سخت است چون تیم پرمهره و قدری است. به نظرم تیمی که من دیدم دوباره می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود، از سوی دیگر پرسپولیس 99 درصد قادر است نتیجه مقابل الهلال را هم برگرداند و به فینال برسد. 

روی داوری معترض هستی؟ 

داوری خوب بود اما من اعتقاد دارم کارت قرمز کولی‌بالی درست نبود و این بازیکن باید کارت زرد می‌گرفت!

رضا کرملاچعب

پرسپولیس-استقلال خ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی