کرملاچعب: گُلی که زدم به درد تیم نخورد/ تلاش می‌کنیم در لیگ بمانیم

کرملاچعب: گُلی که زدم به درد تیم نخورد/ تلاش می‌کنیم در لیگ بمانیم

بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: گُلی که به ثمر رساندم به درد تیمم نخورد چون ما بازی را واگذار کردیم.
به گزارش پیروزی دیلی، رضا کرملاچعب پس از شکست ۳ بر یک تیمش مقابل پرسپولیس اظهارداشت: متأسفانه تاکنون ۲ گل زدم اما هیچکدام به درد تیم نخورده است و نتوانستم کمک کنم. امروز مقابل تیم سابقم بازی می‌کردم و موفق به گلزنی شدم اما برای پیروزی کافی نبود.  

وی در مورد هواداری که بعد از گلزنی او به زمین پرید و پاهای او را بوسید، گفت: پیراهنی که او بر تن داشت را خودم به او داده بودم و نمی‌دانستم که این کار را انجام می‌دهد. به داخل زمین آمد و خوشحالی بعد از گل را انجام داد. 

 مهاجم استقلال خوزستان در مورد اینکه بعد از گل خوشحالی نکرد، گفت: گلی که زدم جای خوشحالی نداشت چون ما چند گل عقب بودیم، تمام تلاشم را کردم که هواداران تیم خوشحال باشند. 

 کرملاچعب در مورد اینکه با این شرایط استقلال خوزستان در لیگ می‌ماند یا خیر، گفت: تلاش می‌کنیم که با نتایج خوب در لیگ بمانیم.

پرسپولیس-استقلال خ

کرملاچعب

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی