کرمی و پلی یانسکی گزینه های روی میز برانکو برای هافبک دفاعی در دربی

کرمی و پلی یانسکی گزینه های روی میز برانکو برای هافبک دفاعی در دربی

با جذب شهاب کرمی هافبک دفاعی این فصل ملوان و سابق فولاد که اولین بار نامش به عنوان گزینه پرسپولیس از سوی روزنامه پیروزی و با هماهنگی باشگاه رسانه ای شد، جذب روزبه چشمی از دستور کار باشگاه پرسپولیس خارج شده است.
به گزارش سایت پیروزی دیلی،برانکو درباره چشمی گفته بود این بازیکن به شرطی جذب شود که اولا مصدومیتش کامل برطرف شده و توان تمرینات سنگین کادر فنی پرسپولیس در کنار سایر بازیکنان را داشته باشد و دوما اینکه از نظر مبلغ قرارداد نیز در قیاس با ملی پوشان پرسپولیس، توازن در تیم برقرار شود. 
 مسئولین باشگاه استقلال که متوجه شدند احتمال پیوستن چشمی به پرسپولیس وجود دارد و این بازیکن از سوی مدیر برنامه هایش به باشگاه پرسپولیس چراغ سبز نشان داده، با او جلسه گذاشتند و با بیان اینکه در صورت عدم حل مشکل فیفایی ما می توانی با هماهنگی ما به تیم دیگری بروی و فصل آینده هم به تیم بازخواهی گشت و پیوستن به تیم رقیب به فوتبالت لطمه می زند و تبعات بسیار دارد. آنها سعی کردند او را از پیوستن به منصرف کنند و موفق هم شدند چرا که سرخپوش شدن چشمی در این شرایط بحران های جدیدی برای مدیریت استقلال ایجاد می کرد. 
 به احتمال فراوان چشمی به تیم سپاهان خواهد پیوست.او از پیکان هم پیشنهاداتی دارد. و اما شهاب کرمی که متولد اسلام آباد غرب است و سابقه بازی در تیم هایی چون فولاد اهواز و ملوان بندر انزلی را دارد، یک شنبه شب با عقد قراردادی برای یک فصل و نیم به پرسپولیس پیوست. 
 این بازیکن ۲۶ ساله که قهرمانی لیگ برتر و بازی های ملی را دارد به این ترتیب حداقل تا پایان فصل آینده پیراهن پرسپولیس را به تن خواهد داشت و تنها گزینه برانکو برای پست هافبک دفاعی در دربی محسوب می شود و برانکو به نوعی جاره ای ندارد جز اینکه کرمی را با چند جلسه تمرین در دربی به میدان بفرستد چون دیگر نفراتش جز پلی یانسکی سابقه بازی در هافبک دفاعی را ندارند و سبک بازی شان هم چندان با این پست جور در نمی آید.

دربی

شهاب کرمی

پلی یانسکی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی