کرمی؛ اینبار برانکو در تعویض نمره 20 گرفت

کرمی؛ اینبار برانکو در تعویض نمره 20 گرفت

برانکو ایوانکوویچ در بازی برابر لخویا یک شب فوق العاده از هر نظر را به خود اختصاص داد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، سرمربی کروات سرخپوشان که امشب یکی از برترین شب های فنی و تاکتیکی خود را با بهترین تصمیمات ممکن پشت سر گذاشته بود، در خلال بازی نیز توانست با تصمیمات مناسب خود یک موفقیت بزرگ برای پرسپولیس رقم زند.


در شرایطی که شرایط جوی و البته فشار بالای حمله وران لخویا شرایط سختی برای پرسپولیس شکل داده بود، برانکو ابتدا با خارج کردن محسن مسلمان و در ادامه خروج سروش رفیعی، رو به بازی تخریبی در میانه میدان آورد. بهترین تصمیم برانکو البته در این بازی را می توان به حضور شهاب کرمی و البته موفقیت بزرگ این بازیکن در اجرای خواسته های سرمربی تیمش عنوان کرد. حضور شهاب کرمی فشار بالا روی ربیع خواه را کاهش داد و در ادامه او با اعتمادبنفس مثالزدنی خود توانست شتابزدگی و از دست دادن توپ های سرگردان را از پرسپولیس خارج کرده و فرصت های مناسبی نیز برای سرخپوشان شکل دهد. برانکو در تاریخی ترین شب خود توانست یک پیروزی فوق العاده برای پرسپولیس رقم بزند و فصل را به بهترین شکل ممکن خاتمه دهد.

پرسپولیس-لخویا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی