کره‌ای‌ها به ورزشگاه جام جهانی رفتند

کره‌ای‌ها به ورزشگاه جام جهانی رفتند

کره ای ها پس از تمرین صبح امروز، در نوبت بعدازظهر خود را به ورزشگاه جام جهانی رساندند تا در ورزشگاه اصلی به تمرین بپردازند. 

به گزارش پیروزی‌دیلی، کره جنوبی که حریف ماقبل پایانی تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی محسوب می شود امروز دو جلسه به تمرین پرداخت. 


آنها صبح امروز در ورزشگاه پاجو و در مرکز MFC (مرکز ملی تمرینات کره جنوبی) زیر نظر مربیان به تمرین پرداختند، تمرینی که تنها در 15 دقیقه ابتدایی آن برای خبرنگاران آزاد بود و پس از آن خبرنگاران و عکاسان تمرین این تیم را ترک کردند. 


کره ای ها با 25 بازیکن تمرین صبح امروز خود را برگزار کردند و بعدازظهر نیز خود را به ورزشگاه جام جهانی رساندند تا از ساعت 19 تمرین نوبت عصر خود را برگزار کنند. 


به گفته سرمربی کره ای ها، بازیکنان این تیم تمام تمرکز خود را روی شکل بازی برای مقابله با ایران گذاشتند و تمامی احتمالات این بازی را مدنظر قرار داده اند. 


شین تائه یونگ با ابراز رضایت از شرایط بدنی بازیکنان در رابطه با حضور در ورزشگاه جام جهانی گفت: برای آشنایی بیشتر با زمین بازی، به این ورزشگاه آمدیم.

ایران-کره جنوبی

تیم ملی

مقدماتی جام جهانی 2018

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی