کره ای ها یا لانتوری ها؟

کره ای ها یا لانتوری ها؟

کره ای ها نمی توانند داغ چند باخت پیاپی مقابل تیم ملی ایران را هضم کنند. رفتارهای آنها و توهین های مکرر کره ای ها برای ما غیر طبیعی نیست.
به گزارش پیروزی دیلی، خیلی سوزش دارد در خاک کره یا ایران به کارلوس کی روش و تیم ملی ایران ببازی و صدایت هم در نیاید. این همه کینه خلاصه از یک جا می زند بیرون.

 این که در کنفرانس خبری تیم ملی کره جنوبی شین تائه یونگ رسما نسبت به کی روش بی ادبی و گستاخی می کند و می گوید او باید برود خودش را درمان کند باز هم برای ما طبیعی است؛ 

کره ای ها آمده اند به هر قیمتی این بازی را ببرند. می دانند تیم ما بی انگیزه و بی تمرین است و از اردوی ما خبر دارند بلافاصله پس از هفته پنجم لیگ،تیم به صورت سراسیمه جمع شده است.

 بهترین فرصت برای ضربه زدن به ما همین هفته است؛ روز بازی کره جنوبی و ایران توقع داریم فشار جمعیت وحشتناک باشد.

 آنها به سبک کی روش به فوتبال ایران،امکانات محقرانه ما،نحوه میزبانی و صراحت لهجه کی روش اعتراض می کنند و این روزها کمی گستاخ هم شده اند. 

ایرادی ندارد. ما باید خیلی حواس جمع باشیم که مقابل کره جنوبی نشکنیم. این بازی برای ما حساس و نفسگیر است. حتی یک تساوی هم می تواند در کارنامه ایران بسیار قابل قبول باشد. از این توهین ها و هتاکی ها هم دل چرکین نشویم. کره ای ها مثل لانتوری ها شده اند. آن قدر باخته اند که دیگر ظرفیت شکست آنها تکمیل شده است!

ایران-کره جنوبی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی