کریمی: از فوتبال آلمان خوشم نمی‌آمد;تیم اول من آرژانتین بود

کریمی: از فوتبال آلمان خوشم نمی‌آمد;تیم اول من آرژانتین بود

کاپیتان سابق تیم ملی گفت: مسئولان الاهلی تا دقیقه 90 فکر می‌کردند من دارم بازار گرمی می‌کنم.

به گزارش سایت پیروزی دیلی، علی کریمی در گفت و گویی درباره حضورش در بایرن‌مونیخ اظهار داشت: «من هیچ زمان از فوتبال آلمان خوشم نمی‌آمد. تیم اول من آرژانتین بود. تیم دوم من هم هلند است.»
وی ادامه داد: «وقتی به آلمان رفتیم دیدم که واقعا برنامه ریزی در فوتبال این کشور فوق العاده است. مسئولان الاهلی تا دقیقه 90 فکر می‌کردند من دارم بازارگرمی می‌کنم که مبلغ قراردادم را با الاهلی بالا ببرم. حتی در فرودگاه امارات هم که بودم تصورشان این نبود پیشنهاد این قدر جدی باشد.»
کریمی افزود: «در آن زمان به من پیشنهاد دادند که برای دو سال، سه میلیون دلار به تو می دهیم. من به آلمان رفتم و تست پزشکی را که دادم سایت‌ها پر شد از خبر عقد قراردادم با بایرن مونیخ.»
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی