کریمی: امیدوارم نخست‌وزیر رژیم جعلی دیگر در ورزش ما دخالت نکند

کریمی: امیدوارم نخست‌وزیر رژیم جعلی دیگر در ورزش ما دخالت نکند

عضو تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: من حتی اسم نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را نمی‌دانستم و بعد از این حواشی به وجود آمده تازه او را شناختم. امیدوارم دیگر در کار ورزش ما دخالت نکند.

به گزارش پیروزی‌دیلی، علیرضا کریمی عضو تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: مسابقات جام باشگاه‌های جهان از صبح امروز در سالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی آغاز شد. حدود ۱۰ تیم خارجی در این مسابقات شرکت کردند. روز اول مسابقات خوبی دادم و کشتی‌های قابل قبولی را گرفتم. امیدوارم کشتی‌های بعدی را هم بتوانم به همین صورت ادامه دهم. سطح مسابقات بسیار بالا است و هر تیمی را که می‌بینیم قهرمان جهان و المپیک با خودش به این مسابقات آورده است.


کشتی‌گیر تیم ایزی‌پایت کاشان در پاسخ به این سؤال که چرا از این مسابقات استقبالی صورت نگرفته است، عنوان کرد: امروز روز اول مسابقات بود امیدواریم در روز دوم مردم به سالن بیایند و استقبال کنند. البته دور بودن سالن آزادی از مرکز شهر هم می‌تواند یکی دیگر از دلایل استقبال کم هواداران از این رقابت‌ها باشد هرچند این سالن تنها سالنی در تهران است که می‌توان مسابقاتی در سطح مسابقات جهانی را در آن برگزار کرد. امیدوارم که روز دوم مردم از این مسابقات استقبال کنند.


کریمی در خصوص حواشی اخیر مسابقات امیدهای جهان افزود: بعد از مسابقات امیدهای جهان وقتی به کشور بازگشتم جنجال و حواشی زیادی ایجاد شد و من در فشار بسیار زیادی بودم. استرس فشار روانی زیادی را تحمل کردم و به بحث‌های حاشیه‌ای بیخودی کشیده می‌شد ماجرا و من دوست نداشتم اینطور شود ولی اکنون کمی جنجال‌ها رفع شده است و ان‌شاءالله تا چند روز آینده کلاً فراموش شود. من قبلاً هم گفته‌ام که مسائل ورزشی داخلی کشور ما به آقای نتانیاهو هیچ ارتباطی ندارد. ان‌شاءالله که دیگر در کار ما و ورزش مملکت ما دخالت نکند.


وی اذعان داشت: من اسم او را هم نمی‌دانستم و بعد از این ماجرا و مصاحبه ایشان تازه اسم او را یاد گرفتم. البته اولش فکر می‌کردم که او رئیس جمهور رژیم اشغالگر قدس است اما بعد متوجه شدم که او نخست‌وزیر این رژیم جعلی است. 

کشتی

کشتی آزاد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی