کریم باقری: دوست دارم در نیمه نهایی با العین بازی کنیم

کریم باقری: دوست دارم در نیمه نهایی با العین بازی کنیم

پرسپولیس در 30 دقیقه پایانی بازی خود برابر الاهلی نشان داد نماینده دوم عربستان برخلاف تمام سرو صداهای تبلیغاتی که به راه انداخته بود، سد نفوذناپذیری نیست.
به گزارش پیروزی دیلی، حالا امیدواری ها به صعود شاگردان برانکو به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بیشتر از قبل شده است. کریم باقری به عنوان تنها عضو ایرانی کادرفنی نیز بر این ادعا صحه گذاشته است. گفت و گویی داشتیم با آقا کریم محبوب هواداران و بازیکنان که ماحصل آن در قالب پرسش و پاسخ زیر از نظرتان می‌گذرد.

 - نظر کلی شما درخصوص عملکرد کلی پرسپولیس برابر نماینده دوم عربستان چیست؟ 

 بازی خوبی بود. به اعتقاد من بازیکنان ما نمایش قابل قبولی از فوتبال برابر الاهلی ارائه کردند. خب ما یک گل زودهنگام دریافت کردیم. این مساله تا حدی روی کار ما در ابتدای بازی تاثیر منفی گذاشت. از این بابت نسبت به بازی هایی که پیش از این انجام داده بودیم، دچار مشکل شدیم. بعد از آن هم که گل دوم را دریافت کردیم، به طور مسلم کار برای ما خیلی سخت تر شد.  

-اما توانستید خیلی خوب به بازی برگردید؟ 

 بله، خب بچه ها واقعا این توانایی را داشتند که به بازی برگردند. دیدید که همینطور هم شد. توانستیم بازی قابل قبولی ارائه کنیم. زمانی که 3 تعویض را انجام دادیم، خوشبختانه مثمر ثمر واقع شد. بعد این تعویض ها توانستیم به گل های اول و دوم برسیم.

 -تساوی در این دیدار عادلانه بود؟

 روی هم رفته حتی مستحق پیروزی هم بودیم و می توانستیم برنده از زمین خارج شویم. البته الاهلی هم تیم ضعیفی نبود. تیم خیلی خوبی بودند و با بازیکنانی که در اختیار داشتند، بازی قابل قبولی را مقابل ما ارائه کردند.

 -بازی پرسپولیس برابر الاهلی به خصوص 30 دقیقه پایانی امید به صعود به مرحله نیمه نهایی را زنده کرد؟ 

 من فکر می کنم با شناختی که بازیکنان ما نسبت به نفرات حریف پیدا کرده اند، در بازی برگشت می توانیم به مراتب بهتر از این که در بازی رفت کار کردیم ظاهر شویم و امیدوارم که این اتفاق خوب رخ بدهد.


**صالح محمد رحیمی

پرسپولیس-الاهلی

کریم باقری

آرش666666 :
۷ شهریور ۹۶
چرا مصاحبه رو نصفه کار کردی.پس بقیه ش کو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی